Inlägg #1: Postat: 2001-08-28 09:55:00
|
tobias |
kommentarer på kommentarer är aldrig någon höjdare. mestadels för att det blir väldigt mycket klickandes när man kommenterar på och svarar på kommentarer, det bästa är nog ändå att ha alla kommentarer på en och samma kommentar-sida, trots att det är en nackdel också eftersom det är svårt att se vem som svarat på vems kommentar. ett annat alterntiv är att man ser hela trädstrukturen och kan klicka på länken längst ner på en gång. anställ mig sourze!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-08-28 10:03:00
|
Anna |
Och jag h a r bredband och ändå är det segt som sirap att ta sig igenom kommentarträsket. Gör om!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-08-28 10:33:00
|
alex |
www.skivsamling.nu har ett exemplariskt kommentarsystem...fråga om ni får köpa deras
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-08-28 11:09:00
|
Björn |
Sitter på 512 kbit/s och det segar ändå! Att göra en snabb databasbaserad diskussionsgrupp är inte raketforskning. Tror att Sourzes i övrigt duktiga tekniker klarar det lätt! Vidare skulle en funktion med epostmeddelande när man fått svar på sina kommentarer sitta som handen i handsken!
Imho
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-08-28 11:44:00
|
suz |
sitter inne på ericsson och det mesta går snabbt,både att komma in och komma ut,,ursäkta tråkig humor,,fast det går inte snabbt att bläddra genom kommentarerna,,här finns en basic variant som är ok, man ser alla inlägg efter att första öppnats, Länk: boardserver.mycomputer.com
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-08-28 13:58:00
|
Stefan Holmqvist |
"Om en petitess som stör på Sourze" Fel Ingvar. Det stör DIG men inte alla.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-08-28 15:00:00
|
Juanita Zanetti |
Jag svarade just på din artikel om forwards i världen, den konversationen hade varit rolig å fortsätta. Raul, vem är det? Jag håller med dig.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2001-08-28 17:13:00
|
Karin |
En sak som skulle göra det hela MKT mera lättläst är om inläggen kunde sorteras i den ordning de inkom - INTE i bokstavsordning. Det är ju helt galet. Har man varit inne i en debatt tidigare har man ju ingen aning om vad man läst eller ej...
|
|
Inlägg #9: Postat: 2001-08-28 17:47:00
|
Ingvar Strid |
Den sista färden i djungeln. Holmqvist: Du framstår som allt mer rabiat i ditt korståg mot mig och Croner.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2001-08-29 13:17:00
|
Erik |
Konspiration.....
Klart Sourze inte vill ha ett för lättnavigerad kommentarsystem, det skulle ju minska benägenheten att betala för att kommentera andras inlägg. Kapitalismens ondska sprider sig...
|
|
Inlägg #11: Postat: 2001-09-03 23:39:00
|
Giuseppe Tonetto |
Håller med Ingvar. För första gången? Nåväl; sitter på s.k. "fast lina" och ändå går det erbarmligt långsamt att hanka sig fram här. Plus att man får väldigt dålig översikt över de olika trådarna. Detta borde göras om. Säger jag som bara huserar här och kommenterar ;-
|
|