Linda Rosing - askungesagan är tyvärr slut!

Den här tråden diskuterar artikeln Linda Rosing - askungesagan är tyvärr slut!.
Inlägg #1: Postat: 2007-01-03 20:10:00
steno
Inget tyder på att intresset för Linda Rosing är slut. Just nu är hon större inom media än du Billy. Sedan är dig genomgång nog riktig. Men det är vad det handlat om hela tiden, hon har fått publicitet och får det mer och mer. Britney eller Paris, eller några liknande har väl heller inte på länge åstadkommit något annat än att de förstått att synas. Någon askunge har Linda aldrig varit
Inlägg #2: Postat: 2007-01-03 20:32:00
Anna Li
Roligt att läsa din analys!
Inlägg #3: Postat: 2007-01-03 22:41:00
Franklin
Linda är inget annat än en freak show. En modern variant av skäggiga damen. Någon vi förundras och förfasas över och som vi inte kan låta bli att titta på. Det är egentligen väldigt synd om Linda Rosing. Hennes eviga sökande efter bekräftelse har utnyttjats hänsynslöst av kvällsblaskorna. Hon kommer att landa hårt, det är jag övertyga om.
Inlägg #4: Postat: 2007-01-04 01:16:00
Karin Holmberg
Domen "är satt", av en "blickfångs-kung" på sourze :-o .
Du menar att ödet är utmätt för Linda?
Vad vet du om det?
Det beror väl på vad man har för eget mått på framgång.
Du kan väl Egentligen inte veta vad Linda har för mål? För det kan ju vara sånt som man själv inte kan veta inombords.
Inlägg #5: Postat: 2007-01-04 07:23:00
Per W
Bra skrivet, Billy
Inlägg #6: Postat: 2007-01-04 10:46:00
lady175
ÄNTLIGEN!!!!! någon som uttrycker det de flesta av oss känner....tack billy....sååååå trött på Linda Rosing,nä,ta hand om dina barn istället för att flaxa omkring
Inlägg #7: Postat: 2007-01-04 13:38:00
mattefa
Suck!!!!!
Inlägg #8: Postat: 2007-01-04 14:40:00
Mysan
Scandal babes! Ida på pressbyrån är hon utvike i hela fhm snummer helt näck.Henne far erättade en gång om Linda och hennes liv.Idag är hon pank,arbetslös, och sjunger på sita versen.Jepp har man träffat detta par i verkliga livet så uppförde sig som kung och drottning.Det är sorgligt.Dags att börja jobba linda på ett vanligt jobb utan kändis journalister.Det samma gäller Carolina gynning.Vägen till hollywood går ej via sex och nakenhet!
Inlägg #9: Postat: 2007-01-04 15:11:00
A.Å
Du vänder verkligen kappan efter vinden din stackare. Visserligen håller jag med dig fullständigt i den här krönikan, men då man jämför denna med dyngan du tidigare hävde ur dig på länken: Länk: sourze.se
så kan man ju börja undra lite. Nej, det där var så genomuselt att det är skrattretande. Haha!
Inlägg #10: Postat: 2007-01-04 16:46:00
Sunny
fast egentligen Billy så ska en askungesaga sluta bra: med prinsen o halva kungariket!
Här ser jag bara tragik.
Inlägg #11: Postat: 2007-01-05 01:03:00
suzanne
This is second time I do agree with you! First time was you know when, stupid girls looking for fame and you did just and only use naughty tricks to catch them : Now this time, Linda & Fadde are only famous because of,,? I saw her book when I was in sweden, wanted to read it but refuse to buy it! :
Inlägg #12: Postat: 2007-01-05 09:16:00
pUs
Tänkte exakt samma sak häromdagen när jag läste den senaste artikeln om att Bionda-projektet tycks vara nerlagt.. dvs att hon verkar ha väldigt lätt för att påbörja saker, men desto svårare att verkligen genomföra och slutföra. Bra skrivet!
Inlägg #13: Postat: 2007-01-05 16:00:00
Angelvonfix
Jag älskar Linda och allt det hon gör. Jag tycker att hon e så stark med tanke på vad hon får höra. Och jag hoppas verkligen att folk kan lägga ner skitkastningen på henn.
Inlägg #14: Postat: 2007-01-06 22:38:00
nitza1
Nähä, askungesagan är inte alls slut, hon står ju på senen i Eksjö i kväll enligt Expressen, och inte är hon knäkt heller :
Inlägg #15: Postat: 2007-02-11 01:15:00
tallex9
Mm... Vem blir jätteförvånad om Linda om ett par år hittas i samma bedrövliga tillstånd som Anna Nicole Smith? Och lika död..?
Inlägg #16: Postat: 2007-04-10 09:13:00
robbe74
Hej Billy. Äntligen nån som säger det som alla sett. Dock men en skillnad många skriver, men vet igentligen inte mycket om branchen. Du har insyn och jag är väldigt nöjd att det du skrivit är nästan en kopia på det jag tycker. Undrar om Af eller Expressen skriver något om detta. Det är ju att ge bad publicity till dom själva. Många pratar om cyniska ting ute i kändisvärlden, men jag undrar om dom mest cyniska inte är våra tidningar. Dom skiter i allt och alla bara dom säljer fler lösnummer.
Laddar...