Inlägg #1: Postat: 2006-12-21 19:00:00
|
stålis |
Grattis till boksigneringen! Måste vara tillfredsställande. Grattis till den fina vyn du har där du bor. Har varit och köpt massor med böcker och skivor. Köpte Stieg "eXpo" Larssons "Män som hatar kvinnor" el. dyl. till svärsonen, plus "Mästaren och Margarita" plus
Terry Pratchett plus Camilla Läckberg. Hon är ju Fjällbackabo, så det är väl nära dig?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-12-22 17:23:00
|
Janne B |
Hoppas att Du tar dig fram i Livet trots det stora vägraset.Intressant lyssna på nyheterna från Stockholm. Redaktionen där hade svårt att begripa var på Västkusten / Västsverige det var.Det var en viss förvirring om geografin..Under min tid i Umeå märkte jag hur svårt redaktionerna i Stholm hade det med "Norrland". Villa brinner i Norrland...Ha ha.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-12-22 17:26:00
|
Janne B |
NÅ, huvudsaken att alla vet var Hakefjorden ligger...god helg.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-12-22 23:30:00
|
Elvy |
Ramona också jag önska dej EN GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR! Själv har jag tillfälligtvis, lämnat det grågröna, blöta Göteborg, och befinner mej just nu i Svartlå, en liten by som är beläggen mellan Boden och Jokkmokk, där det mesta för närvarande lyser vitt.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-12-23 07:48:00
|
Inger-Sofia |
God jul och ett gott nytt skrivar och bokår önskar jag dig..din vybeskrivning,känns hemtrevlig.lev och må väl
|
|
Inlägg #6: Postat: 2006-12-23 22:27:00
|
Stig |
Skulle vara kul att läsa din bok. Sökte på ditt namn men fann ej någon titel.
|
|