Låt förhuden vara ifred

Den här tråden diskuterar artikeln Låt förhuden vara ifred.
Inlägg #1: Postat: 2006-12-04 13:23:00
Lars Nilsson
När man läser rubriken inser man vilka outplånliga intryck kvällstidningarnas löpsedlar gjort på författaren.
Inlägg #2: Postat: 2006-12-04 13:47:00
Janne B
Rör ej förhuden, den är förbjuden, om den inte är luden. Snoppen är Skapelsens Krona, med den ska man inte dona.Den skyndar gärna till möte, med varmt och mjukt sköte.Varför vara sur och grina inför en vacker vagina?
Inlägg #3: Postat: 2006-12-04 15:59:00
PB
Är det 8:de dagen efter födseln som judarna gör det? Precis den dagen då när blodet kan börja koagulera. Det är en identitetsfråga också, ingreppet får säkert pojkarna att göra stresshormoner eller dylikt som gör dem starkare? min tes
Inlägg #4: Postat: 2006-12-04 16:46:00
stålis
Aj, aj, aj. Din åsikt är varken halal eller koscher. Judiska Centralrådet har förutom att jämföra förbud mot obedövad koscherslakt med Nazityskland, ävenledes jämfört obedövad omskärelse med Nazityskland. Mycket Nazityskland blir det!
Inlägg #5: Postat: 2006-12-05 07:32:00
Urban
Helt rätt Stefan. Att inga protester sker beror väl på att män är så förbannat mjäkiga. I´m sorry to say. Kolla kvinnor och deras debatt om kvinnlig omskärelse. Någon liknande om den manliga ser eller hör vi inget om.. Dags att dra igång en proteströrelse och uppvakta politikerna, jag är på!
Inlägg #6: Postat: 2006-12-05 13:22:00
Clam
Och så kan man ha knappar där det står till exempel rör inte min förhud!, alternativt tafsa inte på struten!"
Inlägg #7: Postat: 2006-12-05 20:02:00
peno
Ny lag om diskriminering inom sjukvård kommer snart.
Det blir då svårt att tillåta könsstympmning av pojkar när det är förbjudet att stympa flickor. Socialstyrelsens Generaldirektör har påpekat detta för soc. departementet, men dom kommer nog på något fiffigt sätt att kringå den lagen....
Laddar...