Linda Rosing om att vika ut sig

Den här tråden diskuterar artikeln Linda Rosing om att vika ut sig.
Showing page 3 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #41: Postat: 2006-11-24 21:31:00
Solen
KAN jag få en privatbild eller kanske nån extra av dig ?.
DU är vacker så det vore spännande att få nån bild som ,du så menar är bara för mig..
KUL att du engagerat dej politiskt,du kanske märkt att jag hojtat en massa sånt också.
Inlägg #42: Postat: 2006-11-25 16:41:00
Franklin
Du kan trösta dig med följande. Ingen normal människa som har något vettigt att ägna sig åt bryr sig över huvud taget om dig och dina förehavanden. Du är en kvasihändelse oavsett vad du gör.
Inlägg #43: Postat: 2006-11-26 12:46:00
Annika Warg
LINDA! Gör din grej, om du mår bra att det, kör hårt! Tycker du är stark som vågar gå din väg, även då det innebär en hel massa skit från den stora massan. Håll hakan högt, och ryggen rak, lev livet och Må Bra. Mvh Annika Warg www.annikawarg.com Ps. Hälsa Fadde från Benny
Inlägg #44: Postat: 2006-12-03 22:33:00
Beckisbarnet
HÖÖÖÖH! Du är ju en linslus för fan, och så sitter du här och klagar! Gör vad du vill, bara jag slipper att se dig... *Gyyyööörk*
Inlägg #45: Postat: 2006-12-06 22:17:00
Viveca
Du är vacker som kanske bara tre procent ut av Sveriges befolkning.Det är bara att köra på din grej.Massmedialt har du en rollfunktion som du får ta distans till och se med misstänksamhet på.
Inlägg #46: Postat: 2006-12-11 07:50:00
Friida
Om du verkligen är säker på att det är vad du vill, så kör på!
Och om den där attityden inte bara är är fasad, så är den beundransvärd. Lycka till
Inlägg #47: Postat: 2006-12-11 07:53:00
Leena
"Ingen jävel ska lägga sig i om jag viker ut mig!" Nä hä, varför gör du det då?
Inlägg #48: Postat: 2006-12-16 17:58:00
HP
Tycker det är lite hyckleri det här. Vad är det du vill att jag skall säga "Nej, jag bryr mig inte gör vad fan du vill". Grejen är ju den att du vill ha uppmärksamhet, den här artikeln ser jag som ett långt promotande över att du skall vika ut dig. Tycker att denna "artikeln" är ego-trippad och lite patetisk. Du gör som du vill, vissa kommer att ha åsikter om det, positiva som negativa, det viktiga är att du känner att DU gör något du står för. Sen kan du skita i andra.
Inlägg #49: Postat: 2006-12-26 06:19:00
tallex9
Lilla söta Linda... Ingen jävel ska bry sig? Hur skulle det då se ut? Det är ju på att folk bryr sig - lilla Linda lever! Tänk om ingen skrev? Ingen på ALLVAR brydde sig... ojojoj. Det skulle inte vara så bra va? Nej. En sak bara. Jag tror inte att nån i hela världen är AVUNDSJUK på Linda Rosing, det har hon nog fått helt om bakfoten...
Inlägg #50: Postat: 2007-01-02 17:54:00
catya
Jisses! Om din kropp åtminstone såg ut som något som gud skapat! Du har två enorma sillisar till bröst och airbags till läppar. Och det, "Bionda", är INTE snyggt!
Jag hoppas du en vacker dag inser att det svenska folket garvar åt dig och Fadde, för det är nästan så man lider för din skull med tanke på hur korkad du är! Jag ska be för dig!
Inlägg #51: Postat: 2007-01-03 10:49:00
Björn.C
Om man nu bortser från alla kloka människor med alla enormt kloka kommentarer och spydigheter, så måste ju ändå något av det som Linda gör vara bra. Tjejen tjänar pengar på sitt leverne och det är väl för fasen bara att gratulera henne och önska henne lycka till med sin fortsatta karriär. Var inte så förbaskat avundsjuka på folk som lyckas och skadeglada när de tyvärr misslyckas. Gläds åt andras framgång istället så kanske du själv också lyckas en vacker dag.
Inlägg #52: Postat: 2007-01-10 15:30:00
AlfVerner
Doft och form är ju något som triggar sexualiteten, jag menar vi är ju trots allt grottmänniskor som styrs av den genetiska massan. Civilisationen har visserligen gjort våld på vårt ursprung och byggt samhällen och strukturer, men när nu detta är färdigbyggt för det är det väl? kan vi hänge oss lite igen åt det ursprungliga. En del kallar det dekadens, och det fanns i förkrigstyskland, liksom i Romariket.
Inlägg #53: Postat: 2007-01-10 23:32:00
AlfVerner
"Varför ska jag tänka på vad andra tycker om mig och mina val i livet, när ingen jävel tänker på mig? Nu är det slut på att vara mesig. Nu kommer den riktiga Linda - och hon har inga hämningar."
Inlägg #54: Postat: 2007-01-19 10:26:00
skorpan75
Du säger att ingen ska bry sig om ifall du viker ut dig. Du har två barn, men jag antar att de ingår i "ingen jävel”. Jag minns en artikel i Expressen, ”Hon har bestämt sig för att sluta vika ut sig. Jag vet att hon dottern tycker att jag är pinsam och barnslig. Jag vet att hon inte läser tidningarna själv, men att hon hör när kompisar och deras föräldrar pratar i skolan om mig." Glömde du bort att du har två barn?
Inlägg #55: Postat: 2007-01-23 19:31:00
robbe74
du e så slut i huvet Linda
Inlägg #56: Postat: 2007-02-11 01:25:00
tallex9
Ingen som gör heller. Men om lilla Linda själv slutar att ringa kvällspressen varje gång hon tar ett andetag kanske pressen ! skulle upphöra men det är nog det sista lilla Linda vill. Att ingen längre bryr sig. Att hon får luren i örat nästa gång hon ringer redaktionen på AB...
Inlägg #57: Postat: 2007-02-15 11:29:00
Michael Lundahl
Bra rutet. Folk har alldes för mycket åsikter om vad andra människor skall/bör/får/inte får göra... trots att de inte har någon som helst bestämanderätt i frågan! Skönt att du säger ifrån.

Och till alla som hånar och förolämpar Linda i kommentarfälten här: far och flyg era förbannade idioter. En männsika som Linda som står upp för sina val och försvara dem med eget namn är betydligt tuffare och förtjänar avsevärt mer restekt än anonyma skitkastare.
Inlägg #58: Postat: 2007-02-18 03:41:00
Rogntudju
Nänä... men du ville ha min röst på Unika Partiet? Nakenutvik och förebild såsom offentligt politiskt föredöme, det är en gångbar kombination, tror du? Din kändiskåthet är tamejfan helt gränslös.
Inlägg #59: Postat: 2007-02-22 10:31:00
Rogntudju
Tror ni att alla våra budskap/åsikter nu? Föga troligt.
Inlägg #60: Postat: 2007-03-17 12:05:00
Geohound
Huh..?
Ingen jävel bryr sig om det heller...?
Showing page 3 of 4: 1  2  3  4
Laddar...