|
Inlägg #1: Postat: 2006-11-21 16:59:00
|
|
Per W |
Bra! Renovera då ditt vardagsrum med ditt sunda förnuft. Allvarligt talat; handböcker, bantningsböcker, barnuppfostringsböcker, kokböcker mm har funnits i evinnerliga tider och behövs.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-11-22 07:29:00
|
|
Inger-Sofia |
Ta dig själv rätten, att bara vara.Att känna,tänka efter är ju ett elementärt behov...det tragiska är att det naturliga har blivit det onaturliga och tvärtom,experterna har missat en stor poäng här...det är att dom skall vara rådgörande,inte styrande.din artikel är mjuk,tänkvärd,men med spets..kram
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-11-22 08:22:00
|
|
yron |
Detta som mycket annat går i cykler, just nu ar detta inne, naturligtvis även pga att företag hausar detta när det finns gott om pengar. Sedan tröttnar människor och inser att det finns andra värden i livet osv. Tror nog det börjar svänga över mot lite mer sansat och förnuftigt, men skutan är tung så det tar nog ett tag.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-11-22 11:56:00
|
|
Karin Holmberg |
Ja, vi är vilsna nu!
Snart kommer det väl hem en coach som ska lära oss att knyta skorna snyggt. :-o
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-11-22 12:04:00
|
|
peter_ |
Tänk på att det finns pengar och makt att tjäna på detta. Tidningar och TV säljer på att skapa och exploatera oro vilket skapar en marknad för allehanda konsulter och politiker.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-11-22 22:42:00
|
|
Franklin |
Sluta bry dig. Det har jag gjort. Nu för tiden bläddrar jag förbi/byter jag kanal så fort någon jävel försöker tvinga på mig sin levnadsstil. Och faktisk mår jag bättre nu än innan när jag lät mig påverkas av tramset.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-11-23 14:30:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Eftersom jag är man bryr jag mig normalt inte om s k åsiktexperter.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2006-11-23 15:13:00
|
|
Karin Holmberg |
Jag är lite inne på "samma spår" som du Länk: sourze.se
fast jag kunde inte uttrycka det lika bra! :-
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2006-11-23 15:18:00
|
|
Karin Holmberg |
Bert Karlsson hade för övrigt HELT rätt inställning till Anna Skipper och hennes råd!
Han satte henne på plats.
Han är min guru efter jag sett hans medverkan! :-D
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2006-12-01 13:49:00
|
|
myrboa |
Om vi kämpar för att vara som "Alla andra" För att bli accepterade av "Alla andra" För att "Alla andra ska ge oss "MVG eller åtminstone "Godkänt" för de vi är,ser ut och gör,är det nog lätt hänt att gå vilse "i vårt eget inre lanskap" Och frågan jag ställer mig är: Vad? Vem? ÄR "Alla dom där andra" Hur ser "dom ut?.Vad står dom där "Alla andra för?" Egentligen!!?? Anna-lena
|
| |