|
Inlägg #1: Postat: 2001-08-21 14:08:00
|
|
EH |
Tack, Gunilla! Jättebra, har just läst Bleck och såg den fege krakens skittext. Om Kaj ändå kunde få byta och tvingas vara en 15-årig respektive 78-årig kvinna i två veckor vardera! Det skulle göra honom gott. Keep om rockin./Eva
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-08-21 15:35:00
|
|
Kajsa Kallio |
Klart han inte kommer att ge sig till känna. Det gör de aldrig. Jag fick också ett bajs-i-brevlådan-mejl efter artikeln om A-teens. Han var dock inte lika feg utan satte ut namn. Jag valde att svara genom en text här på Sourze. Tyvärr är det nog så att de värsta, fulaste och faktiskt ibland roligaste fast det är nog inte meningen att de ska vara roligt inläggen/kommentarerna endast kan existrera i skydd av anonymiteten.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-08-21 17:14:00
|
|
anna |
jag läser och tycker om det jag läser.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-08-21 20:33:00
|
|
Niklas |
Ahhhh! Klara psykopatvibbar!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-08-21 20:55:00
|
|
Ben |
Varför ger du honom den uppmärksammeheten?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-08-22 07:44:00
|
|
Fredrik Jung-Abbou |
Jag tar avstånd från vissa delar i det han skrev till dig, men håller oxo med honom på flera punkter. Din text va rätt menlös och din rubrik speglade inte ett skit innehållet. Du sålde dig en bit för att få mycket besök. Detta erkänner du ju själv i din text så ni är ju delvis överens... Och stålarna smakade bra skrev du även...
Ta skiten stående istället för att mobilisera damerna och göra det till er kamp. Han skrev väl till dig gällande din artikel?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-08-22 20:59:00
|
|
Per Edman |
Rubriken "Kaj, var är du?" hade nog varit perfekt. Inget fel på den som är, men mitt förslag hade kanske varit mer .. effektiv. :-
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-08-23 20:11:00
|
|
Frida Berglund |
Alla som någon gång fått sådana "idiotmail" förstår din ilska. Tro mig - jag vet hur det känns. Jag får väl en sisådär 5-6 mail om dagen med elak och negativ kritik. Det gör ont, det måste jag erkänna men jag kommer inte sluta skriva för den skull. Fasen heller, då får de ju som de vill!! Stå på dig Gunilla. Du skriver bra, och du berör viktiga ämnen!!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-08-25 14:58:00
|
|
Per Poulsen |
Du har visat, med skärpa och intelligens, att det nog är bäst för "Kaj" att ge sig till känna. Gör han inte det har han förlorat rättigheten att få kritisera... Bra, Gunilla!
|
| |