|
Inlägg #1: Postat: 2001-08-21 15:39:00
|
|
peter horal |
vad är enligt dig ett "standartförfarande" inom det sexuella?
Jag tror inte att polisarbete skildat i en deckare är en dokumentär skildring,tror du?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-08-21 17:11:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Ganska dåligt inlägg överlag. Vad är det du vill säga? Att vi ska veta att du sover och inte tittar på porrfilmer? Att vi svenskar minsann inte är så porriga som dina vänner i NZ tror? Att det sugs för mycket kuk i porrfilmer? Att porrfilmer är dåligt?
För många trötta, präktiga fega människor som skriver om porrdebatten så att man somnar.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-08-21 17:12:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Vill du inte se porr stäng av. Vill du ha mindre avsugningar gå och hyr dig en film med mindre avsugningar! Typ Von Triers mogna porrfilmer men va inte så jävla präktig
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-08-21 18:50:00
|
|
Ben |
Läste en artikel idag, 1 av tre tjejer vill ha gruppsex. Sug på den du.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-08-21 19:11:00
|
|
Ben Dover |
Jag tycker porren på tv är dålig
för mainstream
Man hittar bättre på internet eller
om man beställer på dvd
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-08-21 20:22:00
|
|
Vera |
Jag stör mig på två saker i din attityd till frågan. Att män ser porrfilm och tycker det är ok. Vad är det för fel med det? Sen ditt påstående att oralsex inte är naturligt. Har du några argument?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-08-21 21:57:00
|
|
Sascha |
Jag tycker att du borde oroa dig mindre över "om män tror att det här är ok" eller "om kvinnor får en felaktig syn"... och tänka över dina egna fördomar ordentligt. Herre gud, människa! Ditt inlägg består ju endast av moralism och förutfattade meningar. Med den sortens bidrag främjar du snarare porrindustrin än motarbetar den. Tyvärr.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-08-22 13:54:00
|
|
lisa |
det är enahanda för det är ju gubbar som gör porrfilmerna,fram för mera kvinnor bakom kameran,så kanske männen lär sej lite om vad vi vill ha !
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-08-22 15:57:00
|
|
Linda J Nilsson |
Jag har aldrig fattat varför man är tvungen att dra en massa växlar på porr. "Oj oj, nu visar de gruppsex/analsex/oralsex på TV, nu kommer alla att tro att det är NORMALT att göra sånt!" Va? Varför utgår man ifrån att folk inte har någon egen tankeförmåga? Och varför kan man inte erkänna att det finns människor - av båda könen - som faktiskt GILLAR gruppsex/analsex/oralsex och att detta inte nödvändigtvis beror på att de är lurade av TV utan på att olika människor tänder på olika saker?
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-08-24 12:23:00
|
|
Helen |
Absolut ! Tänk om vi kunde få se porr från en tjejs synvinkel !
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2001-08-27 22:02:00
|
|
Johanna K |
Två kukar är bättre än en. Eftersom jag också har TV1000precis som du så vet jag vad som visas.
Det handlar inte om att fler tjejer suger av en kille. Tvärtom.
Det går 2-3 killar på varje tjej.Men det är ju det som är sexigt.
Vill man bli ordentligt genomknullad så är det skönare med fler killar samtidigt.
Sedan måste man beställa TV 1000,så Susanne Eklund gillar nog gruppsex lika mycket som jag.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2001-08-28 20:29:00
|
|
Mange |
Vad synd att du inte gillar oralsex. Ärligt talat. Jag slickar min tjej lika mycket som hon suger. Och vi njuter som bara fan.
P.S. Det blir inte skönare om man himlar med ögonen. D.S.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2001-08-29 18:58:00
|
|
exec |
Porr är fiktivt, precis som allt annat du finner på TV1000.
Är du eller någon annan för den delen för dum för att se det för vad det är - så stäng av.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2001-09-09 18:46:00
|
|
Kalle |
Jag gillar inte porr, och uppenbarligen luras unga tjejer att tro att exempelvis analsex är "normalt". Men oralsex? Det är ju kul! Tror de flesta tjejer vill bli slickade av nån som kan, och jag vet att många gillar att utföra oralsex också. Knappast nåt av de större problemen med porr. väl?
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2001-09-10 10:03:00
|
|
Andreas Olsson |
Som om det största problemet med porren är att den sänder signaler om att alla tjejer giller att suga...
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2001-09-10 20:17:00
|
|
Saga |
Porrindustrin är skit, snusk är bra. Det finns alldeles för mycket filmer som är på männens villkor och gjorde av män för män. Ingen tänder på att se människor bli utnyttjade och må dåligt. Det syns, jo det gör det. "porr" är inte sex för många för att "porr" har blivit ett begrepp som för många betyder något helt annat än snusk och det är inte konstigt att många människor mår dåligt av "porren" och jag tycker inte det är det minsta konstigt..faktiskt
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2001-09-12 15:57:00
|
|
JA Daulberg |
Porr är äckligt. Jag kan inte sluta titta på allt äckel.
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2001-09-19 22:38:00
|
|
Martin Vilcans |
Vad kul att se att någon annan än jag tycker det är tjatigt med alla dessa avsugningar. Som heterosexuell man tycker jag inte att det är så kul att se närbilder på en kuk. Sen är dina argument mot det helt skilda från mina, och jag tycker det finns värre saker att klaga på inom porren, som den konstiga synen på människor och sexualitet.
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2002-09-07 08:19:00
|
|
Dr.Viril |
Jag tycker att porrmotståndare är bara en bunt av klimakterium kärringar och impotenta gubbar som inte fattar att riktiga kvinnor njuter av att bli ordentligt knullade så att de stönar och får skavsår.
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2002-09-17 12:52:00
|
|
grammatiker |
Knulla, knöll, knullit
|
| |