|
Inlägg #1: Postat: 2006-11-17 20:29:00
|
|
Lars Nilsson |
Denne skjutgalne gangsterrappare, som mest är intresserad av våld och att folk skall visa han "respekt", anser den intellektuelle giganten, tillika fd dörrvakten FD, vara så intressant att han måste dela med sig av; ja vadå? Läs att jag träffat en kändis på samma nivå som mig själv kanske? Patetisk artikel.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-11-22 01:48:00
|
|
JEM |
Har paret Darwich/Rosing antagit en journalistisk inriktning nu?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-11-22 14:37:00
|
|
Ronny Röv |
Fadde, har du någonsin hört om "meningsbyggnad". Du skriver som en 12-åring.
Åh förlåt, jag glömde du var dörrslusken gift med sveriges riksfåne.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-12-26 06:43:00
|
|
tallex9 |
Men lille vän... Jag blir helt allvarligt bedrövad när jag läser både dina och Lindas texter... Vad är det ni försöker göra här? Viktigt att inte glömmas bort? Måste hänga kvar i nån sorts kvasikändissammanhang? Snälla kan ni inte försöka få ihop era liv istället? Försöka leva utan att media är där? utan att ni ringer tidningarna varenda gång ni tar ett beslut..?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-01-03 20:24:00
|
|
anna2 |
:Sourzeredaktionen vill ha hög kvalitet på kommentarsforumet.
Vänligen skriv seriösa inlägg. Detta kan man inte tro när man läser era komentarer! Finns det något självändamål här med att ge taskiga komentarer? Skriv något intelligent själv istället så kanske kvaliten på den här nättidningen höjs, och inte sänks genom er medverkan.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-04-10 12:56:00
|
|
robbe74 |
okej skrivet för dom som vill in i branchen. Eller har ett intresse för Fadde och Linda
|
| |