Flickor söker gubbsex!

Den här tråden diskuterar artikeln Flickor söker gubbsex!.
Inlägg #1: Postat: 2006-11-09 05:59:00
susanna s
Det problemet gäller nog inte bara mycket unga flickor.Jag bukar hålla till på en hel del chatt och kontaktsidor och har ett fleratal gånger fått förfrågningar om att bli kk med 13-14 åriga pojkar. Jag brukar säga åt dom att fråga mamma om lov innan de börjar att ragga drygt 40 åriga tanter.
Inlägg #2: Postat: 2006-11-09 14:40:00
Beckisbarnet
Jag tror nog det tillhör ovanligheterna med 10-åriga flickor som vill ha sex med 70-åriga gubbar, el vad det nu vad jag läste i tidningen.. ännu mer ovanligt att så sker. Det är så överdrivet i media det där med faran med Internet, liksom det händer en indident och så VIPS så tror man att det pågår vidriga incestuösa ocg pedofila orgier på varje bakgård, men det stämmer ju inte!
Inlägg #3: Postat: 2006-11-09 15:49:00
SpliffStar
Som vanligt är media en stark pådrivare med sina "ideal" och "sexlivs-tips" i varenda tjej-tidning - det är ju sånt flickor verkar matas med idag. Att de sedan verkar ha otroligt svag självkänsla och är alldeles för påverkbara är ju ett problem och där måste föräldrar tala klarspråk med snorungarna så de förstår!
Inlägg #4: Postat: 2006-11-09 23:46:00
Truto
"Små pojkar söker kärringsex" är nog en minst lika - om inte mer verklighetsförankrad rubrik. Jag har pratat med flera kvinnor på chat-sajter som säger att de ofta får sexinviter från alldeles för unga pojkar.
Inlägg #5: Postat: 2006-11-11 09:50:00
yron
De som inte förstår att det egentligen är närhet, ömhet och kärlek som de egentligen söker är nog själv blockerad av det enkelspåriga tabu för känslor och rädsla för att fysisk kontakt bara har med sex att göra. Stackars ungdomar som får sin bild av vuxenvärlden via internets sexsajter. Där kärlek mest liknar ett fysiskt prestationspass.
Inlägg #6: Postat: 2006-12-13 09:26:00
zydeco
Alltså hallå... vilken planet lever ni på? Kan inte låta bli att kommentera den här idiotin. Fattar ni inte att det här är vuxna män undantagslöst som tycker det är kul och upphetsande att skriva att de är 10-11 år och få svar av andra vuxna män som vet vad det handlar om.
Inlägg #7: Postat: 2007-04-10 16:19:00
robbe74
Det finns inga 10 åringar som gör det. Dom vet knappt vad sex är. Utveckling kan man aldrig stoppa bara förändra!
Inlägg #8: Postat: 2007-05-24 11:44:00
en svensk tiger
Sensationsjournalistik och inget annat.
Inlägg #9: Postat: 2007-05-24 13:55:00
Sunny
Du sätter fingret på en för många föräldrar öm punkt !!!
Jag har ju haft god insyn o kontakt med pedogfilvärlden före internet via min pappa.
I så många år försökte jag förstå hur en människa är funtat som har gjort som han emot så många .
Nätverken då byggdes i fängelser men mycket via kantaktannoneser i vanliga aidningar med vissa kodord typ" uppfostrare söker olydig flicka."
Samt en del platser i Stockholm. där gällde det små pojkar.
Inlägg #10: Postat: 2009-05-07 21:52:00
maarit johansson
ta bort alla flickor såmm är här inne
dåmm såmm är bara 10 åriga
dåmm ska inte ha sex
dåmm måsste vänta tills
dåmm är myndig hälst 18 år
innann dåmm får
ha sex
så är det bara
och det är sant
Inlägg #11: Postat: 2009-05-07 21:56:00
Leif-Arne
#10 Det finns tillräckligt med troll här redan, behövs inte ett till.
Laddar...