Dick Erixon om TV4:s Noll Rasism

Den här tråden diskuterar artikeln Dick Erixon om TV4:s Noll Rasism.
Inlägg #1: Postat: 2006-10-26 20:44:00
Friskytten
Det unika med Ståhlberg är att han inte kan ge upp fast han vet att han har rätt. Om ni förstår vad jag menar som Oliver B. Bumble brukar säga.
Inlägg #2: Postat: 2006-10-26 21:56:00
GunnarL
17 rader citat av Dick Erixon. 3 rader citat av Mona Sahlin. 50 egna rader. 13 hänvisningar till andra artiklar. Om någon orkat läsa dessa 13 artiklar ber jag att få framföra min komplimang för en osedvanlig själslig kondition!
Inlägg #3: Postat: 2006-10-26 22:05:00
Jan E
Fruktansvärt jobbigt att ta till sig med denna länk- och citathysteri! F ö är det inte ett piss intressant vad Dick E tycker.
Inlägg #4: Postat: 2006-10-27 07:46:00
peter_
Det stämmer nog att en mycket högre andel invandrare begår brott mot svenskar än tvärtom. Det är iofs knappast pga rasism. När muslimska ledare hetsar mot västerländska ideal och predikar den muslimska trons överhöghet och överlägsenhet, så känns det som en indirekt uppmuntran att vara aggressiv mot det svenska samhället och dess ickemuslimska innevånare.
Inlägg #5: Postat: 2006-10-28 12:42:00
El Guatusi
Vi har en valdigt infekterad o gumptung debatt som invandrarrelaterade problem och om sociala problem o h t taget. Jag har sjalv vanner av utlandskt ursprung i Sthlm som ar valutbildade, trevliga o ambitiosa, men som ofta mar riktigt riktigt daligt pga hur de blir behandlade pa sina arbetsplatser. Nagra av de kommer sannolikt lamna vart land inom kort; en fin gava fran Sverige till det land dar de valjer att bosatta sig!
Inlägg #6: Postat: 2006-10-29 08:58:00
stålis
Läs denna artikel dagens DN om debattekniken hos de "välvilliga":

Länk: dn.se
Laddar...