|
Inlägg #1: Postat: 2006-09-12 03:45:00
|
|
CMO |
Anledningarna till att "main stream media" inte uppmärksammar "sanningsökarnas" fantasier är förmodligen att de inser de logiska hålen i hela premissen t.ex. att en så omfattande "sammansvärjning" skulle kunna hållas hemlig. Eller att man skulle välja att genomföra en så komplex plan där man t.ex. måste trolla bort flygplanet och passagerana i planet som inte träffade pentagon.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-09-12 08:07:00
|
|
pros |
Gillar dina artiklar, oftast, men har svårt att tro att det skulle vara en konspiration i detta fall.
Men helt klart så sväljer USAs "Main Stream" media allt de officiella kanalerna säger.
okej usas "Main Stream" media har nu börjat ifrågasätta kriget, bättre sent än aldrig.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-09-12 09:21:00
|
|
Ramona Fransson |
Två flygplan kraschar i Twin Towers. Att se det räcker för mig! Jag behöver inte ännu fler terrosister som flyger plan och som med berått mod mördar oskyldiga människor.Människor som inte röstat på Bush. Människor som kanske aldrig ens tänkt tanken att vilja döda oskyldiga irakier, eller andra oskyldiga.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-09-12 09:26:00
|
|
Lars Nilsson |
Jag kräver att att Elvis, som lever i Vita Husets källare, nu träder fram och avslöjar allt! Och då menar jag allt. Inkl vem som egentligen skrev Jailhouse Rock.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-09-12 11:04:00
|
|
stålis |
Såg "Loose change" på TV4 Fakta igår. Ångestframkallande. Googlade halva natten.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-09-12 11:07:00
|
|
susanna s |
jag glömmer aldrig första nyhetssändningen för fem år se. nyheterna klockan tre ett lite sessna plan har flygit in i world trade center. Frågan är väl hur många andra terroristdåd som har tystas ner som olyckor. Det här blev lite för stort
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-09-12 11:54:00
|
|
Per W |
Och Apollo 11 landade inte på månen.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2006-09-12 11:58:00
|
|
Per W |
Det här är ju löjligt. Hur skulle en konspiration, som måste involvera 100-tals personer kunna döljas.
Vart tog då planet och passagerarna vägen?
Och, by the way, Bush hade ju kunnat invadera Irak ändå untan WTC-dådet. Med samma förfalskade "bevis" på massförstörelsevapen, som C Powell nu visade upp i FN.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2006-09-15 08:05:00
|
|
stålis |
I Sverige har vi frågan om svenska staten sagt oss allt om MS Estonia!
Länk: dn.se
|
| |