|
Inlägg #1: Postat: 2006-09-06 08:34:00
|
|
Janne B |
Något tröttare än Peter Eriksson har sällan skådats i SVT, som nu på morgonen. Han talade verkligen trögt och hade bara halva ögon. Så att vara partiledare är verkligen hårdkörning, hur står de ut. De har min beundran.// I detta uttröttade tillstånd ska nu Leijonborg göra allt rätt och sägga allt rätt. Det klarar han inte. Vem är förvånad?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-09-06 08:39:00
|
|
Leif-Arne |
Jag skall vara ärlig med att Fp nog fram till nu har varit mitt huvudalternativ. Men jag menar till skillna från Nilsson att detta är en jätteskandal. Inte bara vad som hänt utan även Lejonborgs hanterande av saken. Om han hanterar en kris så ruggigt dåligt som denna hur skulle han överhuvudtaget kunna bli påtänkt som minister. Funderar retav på att proteströsta på Fi, då vet man åtminstonde redan från början att ledarna är rufflare och totalt oseriösa.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-09-06 08:40:00
|
|
Janne B |
Än en gång så är det ett "ungdomsparti" som utmärkt sig.En lite grupp omogna människor som fått stiliga kontor med tjusig utrustning tappar omdömet. Med hjälp av tjusiga titlar så tror de att de är nåt märkvärdigt. Gör tokiga saker som sedan sprider sig in i moderpartiet. // LU, SSU osv är egentligen ra bluffen. De borde läggas ner. De har nästan ingen lokal verksamhet längre...de liksom bara existerar som ett huvudkontor med skattepengar. BLÄ.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-09-06 10:16:00
|
|
Lars Nilsson |
Så här sa moralist Ulvskog i mars med anledning av förtalskampanjen mot Reinsfeldt: "En schyst valkampanj innebär att man inte springer till polisen och belastar rättsväsendet så fort man känner sig kränkt. Det är ju bara ett spel för gallerierna". Men nu då?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-09-06 10:59:00
|
|
Clam |
På tummen? Folkpartiet har snarare halkat in så illa att det sitter på armbågen. Och partiet kan inte skylla sin belägenhet på "24-åringar". Ytterst beror katastrofen på att organisationen har misslyckats med odlingen av en sund demokratisk anda.
|
| |