|
Inlägg #1: Postat: 2001-08-12 20:42:00
|
|
månflikkan |
GUD vilken kritisk person!!!!!man blir deprimerad av att bara läsa texten!!!att en människa kan vara SÅ himla NEGATIV visste jag faktiskt inte.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-08-13 09:23:00
|
|
peter horal |
ditt inlägg kan i alla fall inte anklagas för att vara överdrivet nyanserat
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-08-13 09:44:00
|
|
Loke |
Jag kan hålla med om att McDonalds inte är nåt höjdar ställe att gå och käka på, själv går jag alltid till Max om jag ska ha hamburgare. Men att McDonalds skulle va ett ondskefullt företag håller jag inte med om. Ingen dessa hemskheter som McDonalds har gjort är på något sätt värre än vad vilket företag som hellst gör. Enda skillnaden är att McDonalds hemskeheter uppmärksammas i media mycket mer.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-08-13 19:07:00
|
|
Crem |
Javisst, så hemskt.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-08-13 21:42:00
|
|
Joe |
Det är ganska kul att läsa kommentarerna till Jennys inlägg. Varför blir så många upprörda över kritiken mot McDonalds? Känner dem sig kränkta eftersom de själva går och äter på McDonalds? Notera att rubriken lyder ... har lurat OSS alla. Jenny medger att hon själv blivit lurad. Herregud, vem tycker att McDonalds mat är bra och god? Egentligen?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-08-14 01:04:00
|
|
jonas |
vem fan orkar tänka på alla som det är synd om när jag får min burgare.....efter en lång dag hårt arbete.....tjock blir man inte utav maten det blir man för att man bara slöar, jag har inte blivit tjock och jag äter där Eller på en annan hamburger kedja 3-4 ggr i vecka
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-08-14 14:54:00
|
|
ola |
Hur orkar du skriva en sådan klicheartad artikel och dessutom betala för att få den pa nätet. Skriv till KP nästa gång, detkostar inget....
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-08-15 08:17:00
|
|
P |
McDonalds är ett ont företag!
Att sitta och peta i sig hamburgare som har blivit framställda på något labb! Hur kan man ens tänka tanken? Smaken är ju konstgjord! Själv bojkottar jag globala kedjor som McDonalds, Shell och liknande.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-08-15 23:05:00
|
|
McDonaldsarbetare |
Jag tycker att du borde kolla upp lite bättre innan du snackar så j-a mycket skit.... Jag säger inte att du inte skriver bra....men du kan ju försöka tänka hur det är att jobba där....
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-08-15 23:33:00
|
|
cansher |
jag håller helt och hållet med dig!!!
människan låter sig påverkas/ manipuleras utav stora företag i alldeles för stor utsträckning!!! mcdonalds maten é ju dessutom skit, man får bättre hamburgare i vilken korvkiosk som helst!!
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2001-08-16 00:08:00
|
|
Fredrik |
Dagens sanning, eller rättare sagt, månadens eller kanske till och med årets. För folk tuggar i sig denna vidriga mat, som jag helst inte kallar hamburgare. Bara stanken när man kommer in på en lördagseftermiddag borde ju få varje frisk männska att vända i dörren, men ack nej, masspsykosen har tagit dom, stackarna. Själv kan jag stoltsera med att efter många års missbruk, nu är fri sedan 4 år.
Tänk innan ni äter människor, det brukar ni alltid göra annars, varför inte på McDonalds?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2001-08-17 12:51:00
|
|
Joel |
För de som lyssnat till texten i reklamlåten och någon gång i livet befunnit sig på en av McDonalds "restauranger" så framstår texten som rena lögner.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2001-08-17 21:01:00
|
|
ulea |
"A hamburger stops a beating heart"
Det känns som om min kropp mår dåligt av att vistas i närheten av ställen som McDonalds, jag mår inte bra av det..
Håller med, helt klart.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2001-08-17 21:46:00
|
|
sara |
Jag äter aldrig på McDonalds!!!
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2001-08-20 17:50:00
|
|
lyx henrik |
Det är tur att man lever i ett fritt land, där var och en själv får avgöra vad som är bäst för dem själva. Det är ingen som tvingar folk att äta eller jobba på McD. Passar det inte kan man ju gå någon annanstans. Det är ju jätte bra att det finns okvalificerade jobb som 17-åringar kan ta.
Jag har jobbat som bl.a. tidningsbud och taxi chaufför. Då kan man snacka om skitjobb.
länge leve marknads ekonomin!
|
| |