|
Inlägg #21: Postat: 2001-08-16 18:20:00
|
|
Cannabis |
Varför tjafsa om att det ska vara olagligt. Tror du inte att folk testar droger oavsett om det är lagligt eller inte? Vill man testa så gör man det vill man inte så gör man inte det. Legalize it!
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2002-03-14 23:15:00
|
|
JSK |
Det är lätt att bli upprörd över Kerstis och andras öden. Tyvärr blir de allt fler i vårt land. Sverige framstår nu som ett varnande exempel på vad hårdare tag innebär i praktiken. Att helt lämna drogmarknaderna utanför samhällets kontroll skapar många tragedier. Knarkprofitörerna gnuggar händerna och politiker vänder kappan efter vinden. En human och pragmatisk narkotikapolitik är ännu långt borta i Sverige. När den når hit är det tyvärr för sent för Kersti och många andra.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2002-11-11 05:25:00
|
|
Erik |
FMN ar en av orsakerna att drogmissbruk okar i samhallet. Det måste vara oerhort tragiskt att se sitt barn hemfalla åt missbruk och inse sina egna tillkortakommanden.
Jag forstår att ni inte ser några nyanser. Det gor heller inte anhoriga till mordade. De vill ha dodsstraff. Inte fan har de ratt andå.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2003-01-13 21:18:00
|
|
Anna |
Falsk avsändare?
Informationssekreteraren för FMN heter Lena Larsson och inte Lena Andersson. Ska man förfalska något i någon annans namn bör man nog se till att namnet är rätt innan.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2005-08-11 11:13:00
|
|
Åke Holm |
"Alltså har vi en lag som gör att det inte går att bruka narkotika"...
Ett tag var jag faktiskt lite orolig för att mina barn kanske ska bli några av dem som hamnar snett i framtiden. Men nu känns det ju skönt att det inte går...
Ditt språkuttryck är lite väl simpelt för att vara skrivet av en som kallar sig "informationssekreterare". I fel namn som det dessutom verkar nedanstående inlägg.
|
| |