Tones nakenaffär - en TV4 bluff?

Den här tråden diskuterar artikeln Tones nakenaffär - en TV4 bluff?.
Inlägg #1: Postat: 2006-06-22 12:28:00
Jan E
Nej Billy, nu har du lite väl livlig fantasi. Skälet som TV4 uppger stämmer säkert - man är rädd att tappa i trovärdighet genom att låta Tone fortsätta, eftersom vädret ingår i det seriösa blocket Nyheterna. Dock inser man inte vilken monumental dubbelmoral man visar upp, mot bakgrund av den mängd program TV4 har som anspelar på sex. Man har också flera andra kvinnliga medarbetare som vikt ut sig utan att bli avstängda.
Inlägg #2: Postat: 2006-06-22 16:10:00
Nina Grabavac
Billy Butt !! Där får du en 20 Poängare, Det är Presice vad jag har gått och tänkt på BLUFF med Tone B. Håller med dej fullt här. Tack Billy Butt. / Nina Grabavac Fotograf i Malmö
Inlägg #3: Postat: 2006-06-22 20:27:00
Marcus
Det kanske är som du säger... att vissa "nyttiga idioter" iscesatt detta det finns helt klart en logik i det du skriver. Men är det en intelligens bakom hela grejen då vill jag verkligen kräkas för då har det verkligen gått utför med mediaSverige, en TVkanal lika låg som den lägsta dokusåpaintrigen.. *gör kräktecken* Du får en fyra av mig för din artikel.
Inlägg #4: Postat: 2006-06-22 22:09:00
Janne B
Inte var då Toni så värst naken, hon visade ju inte ens den norska baken,// Av det blir vi inte stumma, vår kära vädergumma.
Inlägg #5: Postat: 2006-06-23 10:21:00
Lars Nilsson
Konspirationsteorier bygger inte sällan på att människor, i alla lägen, reagerar rationellt. Då stitter Billys förklaring som en smäck. Problemet är att vi så ofta inte gör det. Enfaldiga och korkade beslut är som bekant inte helt ovanliga. Inte ens i mediavärlden. Har jag läst mig till.
Inlägg #6: Postat: 2006-06-23 10:41:00
Anna Drangel
Jag undrar hur folk att reagerat om Bengt Magnusson hade legat lite halvnäck i någon tidning och småblottat sig?
Inlägg #7: Postat: 2006-07-01 19:13:00
Chris.X
Oavsett vilket har TV4 INGENTING med Tones utvik att göra. Vad Tone gör utanför TV4 har TV4 ingenting med att göra så länge det inte är olagligt. Får helt enkelt hoppas på att det är som Billy säger - En mediabluff. :-/
Inlägg #8: Postat: 2006-07-08 14:50:00
Knud
BILLY DU HAR RÄTT!

Kinna är JÄVLIGT duktig på det hon gör. Det känns som en Kinna grej rätt igenom. En sak som spär på mina misstankar om att du har rätt är att en god vän till mig snackade med Kinna om lyckade PR kampanjer och då pratade dom om en liknande sak som gjorts förut. Så YES du har rätt Billy. Jag är säker på det.
Laddar...