|
Inlägg #1: Postat: 2006-06-12 16:44:00
|
|
Janne B |
Lars, om jag drar ut ditt resonemng till sin spets så kunde denna match alltså lika gärna ha slutat med 10-0 eller 0-10. Eller har jag missat något?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-06-12 16:54:00
|
|
Janne B |
Jag är rätt fascinerad av fotboll men egentligen inte av spelet och reglerna kan jag dåligt. Men det blir ju så fina bilder av kämpande kämpar eller uppgivna spelare. De visar sin personlighet.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-06-12 21:14:00
|
|
GunnarL |
Lars Nilsson, jag skrev för några dagar sedan att jag har respekt för Din kunskap i många frågor. Nu är Du inne i ett ämne där Du inte begriper ett skit! Gå och häcka tillsammans med Roger Lord och låt oss fotbollsälskare njuta av den största stunden på fyra år! Observera att fotbollsälskare inte är liktydigt med kvällspressens sportjournalister!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-06-14 19:56:00
|
|
Sunny |
Vill ju inte vara elak emot någon men i djupet av mitt hjärta så håller jag helt med dig här!
Vill förstås påpeka att ingen av mina hundra heller ser på fotboll.....
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-06-16 09:18:00
|
|
AlfVerner |
Vilken underbar okunnighet. Skulle människan bedömmas enbart på intellektuella grunder så når Lars Nilsson själv knappt medlemåttans nivå. Fotboll innehåller mängder av strategi och personliga kvalitéer som är satta att samverka i olika systemidéer. Det är långt mer än det avgörande målet och på elitnivå är det så klart STOR KONST.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-06-17 09:29:00
|
|
arga gubben |
Vi som tycker att forboll är helt ointressant och har hund men inte cyklar så mycket, var står vi??
|
| |