|
Inlägg #1: Postat: 2006-05-21 12:04:00
|
|
MdaG |
Min röst gick till Lordi. Skönt att Carola och resten av alla "Bert"-bidragen sopades undan. Nästa år kanske det finns utrymme för lite kreativitet och inte samma smörja som skivbolagen vanligtvis pumpar ur sig. Kan inte ens slå på radio idag utan att höra BWOs dagislåt skräna i örat. Hu.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-05-21 12:15:00
|
|
Solen |
I övrigt kan meddelas att folk kastar ut trädgårstomtarna och släpper in smådjälvar att sitta och vaka över blommorna i landets trädgårdar.Kanske det är ett sk"tidstecken" på nåt vis.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-05-21 12:26:00
|
|
Janne B |
Anna D/ Du har gjort många goda iakttagelser och har flera fina formuleringar.Även jag tror att detta var ett slags epokskifte, men det är finare att säga paradigmskifte...men det kan ju varken änglar eller monster veta.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-05-21 14:27:00
|
|
AlfVerner |
Man ska se Bob Fosses film Cabaret med Liza Minelli. Då förstår man det nazistiska samhällets grund och tillväxtfas. En stor hopplös massa människor, där kulturyttringarna blir allt groteskare och man söker en väg ut. Det krävs en oerhört sjuk hjärna och en extremt spekulativ organisation för att åstadkomma Finlands bidrag och det krävs en aningslöshet som den på 20-talet i Tyskland hos de som röstar.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-05-21 18:07:00
|
|
Billy Butt |
Anna - Gud överger aldrig! Och Djävulen vinner bara tillfälligt. I längden krossas djävulen alltid av Gud.Fråga Janne B. Jag tror han håller med mig. Å du - Läs John Miltons "Det förlorade Paradiset"
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-05-21 20:57:00
|
|
Peter Andersson |
Om en månad börjar årets RIKTIGA Song Contest. Vilken kommer att bli årets VM-låt? Blir det den officiella eller kommer någon som Markoolio med "Mera Mål" oinbjuden och från ingenstans och sopar plan med alla andra. Och skulle det inte vara kul om något tjejband fick en hit och ett genombrott med en låt på temat "alla som kan se mer än tre matcher i sträck bör förklaras hjärndöda!" :-
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-05-22 00:05:00
|
|
marcusperlitz |
Herregud vad du är bröst och utseendefixerad. Är allt du ser bröst ben och klänningar? Själv älskade jag Kroatsien just för hennes härliga scennärvaro och utstrålning.
|
| |