Vad gjorde DU på annandag jul?

Den här tråden diskuterar artikeln Vad gjorde DU på annandag jul?.
Inlägg #1: Postat: 2006-05-19 11:03:00
Janne B
Naturligtvis finns det folk som vet vad Lars D gjorde denna dag, kanske inte varje timme, men ändå. H
Nu pratar han om sin familj, sådana brukar man ju träffa på helger, fruar ännu oftare.Har han först nu frågat dem.?? Jag är häpen! Kan inte någon träda fram och säga att jag var på Kansliet men inte han. Eller tvärtom bekräfta. Det är Sjukt att ingen har hört, ingen har sett osv.
Inlägg #2: Postat: 2006-05-19 11:29:00
Anna Drangel
Bra text Ramona och skönt att du inte gör för mycket partipolitik av det hela. För precis som du skriver kommer jobben inte flygande på vingar bara för att vi får en blå regerng.
Inlägg #3: Postat: 2006-05-19 15:07:00
stålis
Ingen aning annat än att jag var ledig och ,nej, jag var inte vrålpackad. Förmodligen jäste jag bara. Men givetvis
bör Danielsson med tanke på omständigheterna komma ihåg sina vistelseorter just den dagen.
Inlägg #4: Postat: 2006-05-19 18:19:00
Janne B
Så tog han då låång semester...säkert mycket klokt.
Inlägg #5: Postat: 2006-05-19 19:02:00
Don Giovanni
Jag måste till min skam erkänna att jag inte har den blekaste aaning om vad jag gjorde på Annandag Jul. Förmodligen var jag bakis och gjorde inte så värst mycket, men det är en gissning, byggd på erfarenhet och inte en verklig kunskap.
Inlägg #6: Postat: 2006-05-20 09:02:00
Elina
Tröstande att ha minnet kvar trots åldern äldre än Danielsson. Såg nyheter kl 7 och fick veta om tsunamin. Kl 10 hade jag läget klar ang. släktens unga resenärer. Kl 11 ringde min 88 åriga mor och gav lägesrapport från Ffnska sidan. Det är synd om Danielsson som Har ett sånt job och grava minnesförluster.
Inlägg #7: Postat: 2006-05-20 16:06:00
Uno Hansson
Jag bör kanske påpeka att detta var minst fyra dagar efter mordet, och att skriverierna, klagolåten och spekulationerna i media bara hade blivit mer och mer.
Inlägg #8: Postat: 2006-05-20 21:54:00
Sunny
Nja Ramona: Jag vet inte! Men det beror på att vi frirar Jul i förväg med barn o barnbarn o så återhämtar vi gamlaingar oss efteråt! Men jag vågar påstå att de allra flesta svenskar som liksom D har barn hemma vet exakt vad de gjorde? O vill jag veta exakt behöver jag bara fråga vem som helst i min familj.
Inlägg #9: Postat: 2006-05-20 21:58:00
Sunny
Obs: Ramonas bok Dyrbar Kärlek är nu sträckläst o riktigt bra!Rekomenderas till deckarfantaster!
Jag har bara en anmärkning: någon undgick att få vad den förtjänade:mera säger jag inte.
Inlägg #10: Postat: 2006-05-21 12:31:00
Ramona Fransson
Tack Sunny, det värmde stort! I början av juli kommer Iskall hämnd. Kommer att bli jättenervöst innan de första recensionen avlämnas.
Laddar...