|
Inlägg #1: Postat: 2006-05-17 20:15:00
|
|
Lars Nilsson |
Bättre att ge en kalkon ett ansikte än den som inte har ett ansikte alls utan måste gömma sig bakom en signatur. Med en siffra dessutom! För säkerhets skull.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-05-17 20:22:00
|
|
MarjaLena |
Hur många ggr ska Lars Nilsson demonstrera sin brist på läskunnighet innan han själv fattar att han inget förstår. Personen han anklagar för att gömma sig bakom en signatur gömmer sig inte alls. Alla läskunniga kan se att han undertecknat med "Lasse Taube". Googla på detta namn och ni hittar honom på nätet.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-05-17 22:51:00
|
|
Lars Nilsson |
Har man sett! Försvarsadvokat MarjaLena också en signatur är tillbaka. Nytt ock krytt förvisso att använda en signatur plus ett namn samt att man för säkerhets skull skall googla också. Skall genast fixa mig en signatur och sedan underteckna med kanske någon göteborgares namn? Jag skall bara fundera på vilket. Tips mottages tacksamt. Jag inser nu tack MarjaLena att det kommer att underlätta för alla och envar.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-05-18 00:54:00
|
|
Lassetr1 |
- Sourzeredaktionen vill ha hög kvalitet på kommentarsforumet.
- Vänligen skriv seriösa inlägg.
Denna fromma förhoppning verkar inte störa Lars Nilsson den minsta.
mvh.
Lasse Taube, Linnéstaden. Göteborg.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-05-18 08:54:00
|
|
Lars Nilsson |
4/ Vaa, klaga på att kalkonen svarar?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-05-18 09:01:00
|
|
Leif-Arne |
4 Hmm, kan den som själv är säker på att aldrig varit, åtmisntonde en smula oseriö, kasta första stenen. Själv låter jag nog stenen ligga så länge.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-05-18 11:11:00
|
|
MarjaLena |
Det bästa med Lars Nilssons kommentarer är att han tydligt avslöjar sin intellektuella kapacitet. Först anklagar han Taube för att skriva under okänd signatur vilket Taube inte gjorde.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2006-05-18 11:12:00
|
|
MarjaLena |
När jag påpekade lögnen kritiserar Nilsson mig för att skriva under signatur. Varför inte ett erkännande istället, du hade ju fel? Känns det kränkande att ha fel? Av 27 inlägg hittills idag är förresten 18 skrivna av okända signaturer. Jag har inget skäl att skriva hela mitt namn, man vet aldrig vad en Lars Nilsson skulle kunna hitta på då.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2006-05-18 11:53:00
|
|
Lars Nilsson |
Ja, jag är en erkänt farlig kalkon som inte kan läsa och därför kan hitta på vad faan som helst. Så se upp så jag inte kommer och kacklar under balkongen.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2006-05-18 14:29:00
|
|
CMO |
På tal om signaturer och erkännanden, den lätt förvirrade Roger Lord-dyrkaren "bloggeri" har försvunnit och nu dyker en viss Lasse Taube upp och uppvisar liknande symptom. Dessutom verkar ett av hans dominerande fritids intressen vara just ...... "bloggeri". LT har samtidigt drivit inte mindre än två bloggar där han framför politiska åsikter inte alls olika de som den illustre bloggeri torgfört härst des. Kan man hoppas på ett klargörande från LT?
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2006-05-18 15:15:00
|
|
bloggeri |
C M Odfalk tror tydligen att jag och signaturen "Lasse Taube" är samma person. Detta därför att Roger Lord är göteborgare. Och att jag inte skrivit nån kommentar på länge. Om det är så du vanligen analyserar omvärlden förstår jag att du så ofta har fel.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2006-05-18 15:15:00
|
|
bloggeri |
CMO, ett skäl till att jag inte kommenterar längre är att jag inte orkar tjafsa med såna som dig. Hela ditt senaste resonemang ska tydligen vara en demonstration i logisk slutsats utifrån paranoidtänkande.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2006-05-18 16:07:00
|
|
Unto S |
Lars Nilsson: ”Varför smalnar både Sydamerika och Afrika av längst söderut?” Undrar om han har tagit reda på det?
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2006-05-18 16:15:00
|
|
Janne B |
13 /De fungerar som kompassnålar mot Sydpolen, lätt att navigera vilse annars. Man kan även se dem som pusselbitar, passar rätt bra ihop.// På kartan ser Norden ut som ett Lejon. Så Gustav II Adolf kallade sig "Det nordiska Lejonet" trots usla kartor på den tiden ;-.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2006-05-18 16:43:00
|
|
Don Giovanni |
Nyligen berömde jag en 2 av Lars Nilssons artiklar. Lustigt att han inte kritiserade mig för det, trots att jag skriver under signatur...
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2006-05-18 16:45:00
|
|
Don Giovanni |
11/ Signaturen CMO tycks älska att ge signaturer en identitet och nu på sistone tydligen också att ge identiteterna en signatur...
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2006-05-18 18:51:00
|
|
CMO |
11/ Det var bara en stilla undran och jag tackar för svar. Men vad har Lords bostadsort med saken att göra? Kan du inte skriva ett inlägg utan att röra till det för dig? Och Lasse Taube är väl ingen "signatur" akta dig så inte MammaLena tar dig i örat! 12/Så det är bl.a lilla jag som gör att du håller dig borta. Skönt att jag gör någon nytta... 16/ ?
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2006-05-18 18:53:00
|
|
CMO |
15/ Jag håller med dig där käre DG, det argumentet tas bara fram mot kritiker och LN är inte den ende syndaren.
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2006-05-18 19:14:00
|
|
Lassetr1 |
Jag kan bara buga och bocka. Lars Nilsson och CMO bjuder verkligen på sig själva. Detta är underhållning på en mycket speciell nivå. Deras svepande formuleringar och tvärsäkra påståenden om ditt och datt är magnifika. Lev väl. Mvh Lasse Taube, Linnéstaden, Göteborg
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2006-05-18 19:39:00
|
|
CMO |
19/ "svepande formuleringar och tvärsäkra påståenden"!? Du blandar uppenbarligen ihop mina kommentarer med Lords artiklar.
|
| |