Inlägg #1: Postat: 2006-05-17 01:10:00
|
Calle Z |
Stackars Lord! Sommaren kommer att bli en intellektuell förolämpning för Lord! Ty det är dags för VM i forboll. För i Lords verklighet så är VM i fotboll bara något för utomjordingar och mutanter!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-05-17 09:00:00
|
Anna Drangel |
Ja, sportfanatism och fotbollshysteri är så jobbigt. Också klagar folk på dokusåpor!!!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-05-17 09:25:00
|
steno |
Lennart Hylands vrålande "Pucken går i mååål. Pucken går i måååååååååål osv vid ett hockey.VM kom nära orgasm.
Men fotboll är ju så kul! Ikväll sitter jag framför TV:n och ser Henke och Freddy. Den 20 juni är jag i Köln, bänk 17
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-05-17 10:29:00
|
Leif-Arne |
Nu är jag inte så direkt fotbollsintresserad, fotboll spelas väl egentligen av dem som inte platsade i hockeylaget, eller? Själv förstår jag inte riktigt varför VM är så viktigt,allt är ju redan klart, Färjestad vann SM. Annat är av relativt underordnad betydelse. Som tur är behöver man ju inte se på sådant.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-05-17 10:30:00
|
Leif-Arne |
Men ä andra sidan måste jag tillstå att "klappkepsen" är en av vår kulturs mest exotiska yttringar. Mera klappkeps!!!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2006-05-17 15:31:00
|
Lars Nilsson |
Lord fortsätter sina vänsterextrema elitistiska tankegångar. Tidigare har han förklarat att påståendet att 70 av svenskarna är idioter är en för låg siffra och antytt att den snarare ligger runt 80. För att nu få upp siffran ytterligare skall uppenbarligen alla sportintresserade vilket är liktydigt med horkunder och utomjordningarinkluderas.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2006-05-17 19:27:00
|
Lassetr1 |
Det nästa bästa med Roger Lords inlägg är de bombastiska kommentarerna från Lars Nilsson.
Den sistnämde har verkligen lyckats ge ordet kalkon ett ansikte.
Lasse Taube
|
|
Inlägg #8: Postat: 2006-05-17 21:59:00
|
Sunny |
Skönt att höra att jag kvalar in som en "riktig" människa. För nog har omväxlande sexliv givit mig udda orgsamer men en fotboll: ALDRIG!
|
|
Inlägg #9: Postat: 2006-05-18 15:48:00
|
Unto S |
– Har man själv spelat ishockey, spelat fotboll, friidrottat så har dessa övningar muterat några av generna. Någon match spelar jag väl in och kollar efteråt när jag vet resultatet. Blir det något direkttittande stänger jag av ljudet – man slipper orgasmtjuten från referenterna – lyssnar hellre på bra musik som bakgrund till fotbollen. Värst är att sitta bland publiken på en fotbollsarena, bland dessa ”mutanter”, som Lord kallar dem.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2006-05-20 12:43:00
|
El Guatusi |
Svenska kommentatorer ar bland de allra mest forsiktiga med kanslouttryck och hoga tonlagen - anda maste man ge dem pa tafsen, tydligen! Kanske darfor att de tanker i forlegade "nationella" termer?
|
|