|
Inlägg #1: Postat: 2001-08-02 19:19:00
|
|
suz |
sourze,kanal för besvikna kvinnor ? lägg till ordet gnälliga och byt ut kvinnor mot kärringar,,och sen kan du svara själv ! du uppmanade en annan skribent att byta kön och bli lärarinna, har du prövat eftersom du rekommenderar det ? ja, jag bara munhuggs : tycker ju egentligen synd om dej när din flickvän ser på sport och beundrar kroppar :
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-08-03 02:17:00
|
|
Gunilla Jägeberg |
Värst vad många skriver om mej! Är lite överrumplad av all uppståndelse & måste tillstå att artikeln med titeln "Vill du knulla med mej ikväll?" som givetvis är en översättning av låtraden "Voulez-vous couchez avec moi ce soir?" inte tillhör mina mest genomtänkta och sakliga texter. Men jag vet heller inte hur jag ska bemöta din kritik ? John ... forts
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-08-03 02:21:00
|
|
Gunilla Jägeberg |
forts... - när du frågar om jag vill att världens kvinnor ska konvertera till islam börjar jag undra hur snett du tolkat min text egentligen?!? Texten är väl mer en generell betraktelse över den sexfixerade musikindustrin SAMT ett påpekande hur dessa kvinnor framställer sexarbete som något glamouröst och självvalt. Mer så. Men jag erkänner villigt att det är rörigt skrivet. Slöjor betackar jag mej dessutom.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-08-03 07:35:00
|
|
suz |
till gunilla,jag tycker din text var helt ok, en lättsam pratig krönika som var lite ironisk om detta med avklädda damer i musiken och var det inte lite om usas dubbelmoral också ? fortsätt skriva ! :
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-08-03 08:01:00
|
|
Christofer Martin |
Vad Åsa Wikman vill med sin text? Tja till att börja med så stämmer det faktiskt att det kvinnliga könsorganet saknar ett namn som fullt ut kan användas utan att det upprör någon. Ett odramatiskt ord som snopp existerar inte. Om du tittar på kommentarerna från den texten så märker du att det var en bra frågeställning, eftersom det väckte många frågor. Hon fick inte bara läsare, hon fick respons så mitt tips är att du går in på kommentarerna till texten och frågar de som diskuterar.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-08-03 10:24:00
|
|
M |
Har du ens läst hela Ulf Wideströms artikel?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-08-03 12:37:00
|
|
Juanita Zanetti |
Det kan man fråga sig, är dessa tjejer som skriver på Sourze rabiata? Du själv ger ju en tendens av det, om inte värre, du verkar vara uppgiven, du har förlorat slaget mot dessa TV-figurer. Gå till gymet och träna bort din feta mage. Jag gör det och min pojkvän gör det. Det kanske är en fördel om man gillar att röra på sig. Res dig och kämpa, kräv lite respekt.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-08-03 13:32:00
|
|
Kim |
När män börjar raka benen, plocka sina ögonbryn, spruta in silikon, köpa för små skor, banta sig sanslösa, sälja produkter med hjälp av sina bröst osv osv så ska jag börja ta dina kommentarer på allvar. Innan dess vet du inte vad du talar om.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-08-04 18:39:00
|
|
alina |
sourze speglar väl samhället i övrigt. precis som du gör. i allra högsta grad. på gott o ont.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-08-05 12:18:00
|
|
Digeos |
Du verkar vara besviken själv.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2001-08-06 10:12:00
|
|
L |
Eftersom kvinnans hela identitet är så mycket starkare bunden till utseendet idealen, håller inte din jämförelse. Redan i de sagor vi hör innan vi lärt oss läsa, är prinsessorna vackra och preinsarna modiga.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2001-08-16 19:28:00
|
|
Explorer |
Helt rätt John!
Rör om i det militanta-feminist-fitt-stimmet, bara. Du din kvinno-hatare! Är du bög, eller?! ;-
"Success comes in a can.
Failure comes in a can not"
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-10-27 04:19:00
|
|
Gustav Åkerlund |
Helt rätt! Mycket bra artikel!
Hela jargongen om att kvinnor med partners som vill prova analsex skall sodomera dessa herrar är inte bara motbjudande utan helt människofientlig. Skall man hata män som vill prova analsex genom att försöka trycka ned dem? Patetiskt och beklagansvärt.
|
| |