|
Inlägg #1: Postat: 2006-04-07 16:10:00
|
|
Kjell Johansson |
"Det svenska samhällets inställning till prostitution bör vara något som idrottsledarna företräder i alla internationella sammanhang." <- Nej, idrottens ledare har INGEN skyldighet att förespråka svensk inrikespolitik som den bästa även för andra länder. Särskilt inte om de själva inte håller med om vår inrikespolitik.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-04-08 00:03:00
|
|
stålis |
Detta är för patetiskt. JÄMO letar efter problem med ljus och lykta, för att motivera sitt onödiga ämbete, och när han inte hittar nåt, krystar han fram ett så att ändtarmen spricker. Hur fan kan man bevärdiga sån avföring ens med en kommentar? Obs. jag är på jobbet, spiknykter plus utvilad.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-04-08 05:52:00
|
|
stålis |
"Fotbollen får inte förnedra. . ." Kan en eller flera fotbollar förnedra någon människa?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-04-08 13:40:00
|
|
JEM |
Så patetiskt och politiskt korrekt man bara kan vänta sig av artikelförfattarna. Vore det inte rätt trevligt att slippa Schyman, Ohly mfl här på Sourze? Jag menar; dessa proffstyckare huserar ju i alla andra medier. Kan det inte vara härligt att ha ett forum för helt vanliga människor som INTE ljuger, begår brott, skattefuskar och /eller kallar sig kommunister?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-04-08 21:40:00
|
|
excellent |
Men sNACKA går ju!
Gläds istället åt att för varje kommunistregim som faller så minskar slaveriet.
Vänsterpopulister stinker!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-04-09 00:18:00
|
|
kallakatten |
Lars Ohly vad gjorde du i Östtysjkand, Sovetunionen och alla andra korrumperade öststater dö
är mutor froterade? Åt du anka? det trot jag inte för det fanns inge kött på retaurangerna mer ämn på lyxhotellen och prodtituerade, jag såg det
med egna ögon- Du hyllade dessa komrumerade dikaturer på partikongrserrer och höll käfte
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-04-09 15:52:00
|
|
Beckisbarnet |
Toppenartikel Lasse! Tio points från mig! Jag kommer såklart att rösta på V i valet...
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2006-04-09 19:06:00
|
|
AlfVerner |
"Fotbollen får inte förnedra kvinnor!" Nähä, vem ska då göra det??
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2006-04-09 23:56:00
|
|
Bongo Bongo |
Äh, ta det lungt. När VM komer igång så kommer vi att vara så upptagna med att supa och slåss att vi varken har tid eller ork att gå på överreklamerade tyska bordeller. Visserligen är dessa företeelser också ohyggligt heteronormativa, om man inte är Anna Sjödin, men det ska väl mycket till innan löjliga manliga feminister beklagar sig över att män får spö. Såvida inte de själva befinner sig på fel sida av näven.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2006-04-10 12:41:00
|
|
Unto S |
”Regeringen måste avbryta vapensamarbetet med Israel.” Det kräver Vänsterpartiets partiledare Lars Ohly, tillsammans med bland andra förre socialdemokratiske utrikesministern Sten Andersson, Maria Wetterstrand och Sören Wibe, i ett upprop som publicerats på DN Debatt.
|
| |