Anna Sjödin gör invandrande män en stor tjänst

Den här tråden diskuterar artikeln Anna Sjödin gör invandrande män en stor tjänst.
Inlägg #1: Postat: 2006-03-29 12:40:00
Leif-Arne
Tist och synnerligt långsökt trams. Själv invandrad man kan jag inte se någon fördel med denna sak. Den är bara alltför vanlig och trist. BBs vana att bruka medialt utrymme för att angripa namngivna personer är trist och ger mera funderingar över var skon egentligen klämmer.
Inlägg #2: Postat: 2006-03-29 14:46:00
Sunny
Billy: Tjae. Man kan bara företräda sig själv som L-A skriver men visst förekommer det rasistiska dommar i vårt land!! Nu vet jag ingenting om denna aktuella händelsen så den kan jag inte skriva om men jag vet att flera invandrare än svenska blir dömda när omständighterna är lika o särskilt trydligt synns detta i sexmål.Din egen dom var en klar rasistdom!!!Flera anmäler oxå våldtäkt ifall de blir utsatta av en invandrare.
Inlägg #3: Postat: 2006-03-29 16:28:00
Unto S
Vad du joddlar i skägget William? Det här hittade jag på Svenska Dagbladet idag: ”Det är klarlagt att Anna Sjödin utsattes för våld av vakten men det var inte på en straffbar nivå utan proportionerligt med tanke på omständigheterna. Av det skälet har jag skrivit av anmälan, säger Per Lindqvist Chefsåklagare till TT.”
Inlägg #4: Postat: 2006-03-30 05:00:00
piabrooks
Helt ratt, Billy. Det ar VIDRIGT att dessa overbetalda tjejer och killar, for all del har mage att latsas vara radikala. Jenny Lindahl gick a jobbade for Hill&Knowlton efter att ha varit ord for VPKs ungsomsforbund! Denna Anna Sjodin var helt enkelt aspackad och harMAGE att forsoka satta dit en man som gjorde sitt jobb. Shame on her! Hon borde aldrig mer for ett offentligt uppdrag. Och sa har hon mage att reattfardiga sig sjalv. Ar glad att jag inte bor i Svedala langre...
Inlägg #5: Postat: 2006-03-30 06:05:00
piabrooks
Absolut. Billy, men det finns andra incidenter an manniskor som fladdrar m handerna. Jag lever m en svart/ american indian man, ja, vi ar hu gifta och detta land ar HANS land.Jag ar en nybporjare i US, men jag klararbav alllt! Billy, du har varit "modiga, men andra manniskor ar modiga ocksa. Jag skiet i NYCs motsvarighet till Stureplan, jag ar den modigaste tjej i varlden. DU har fastnat i din egen skam
Inlägg #6: Postat: 2006-03-30 10:29:00
Nartin
Jag vet inte om hon gör invandrade män en tjänst, men hon verkar ju ha gjort sig själv en stor otjänst iallafall. Kan hon sitta kvar?
Inlägg #7: Postat: 2006-03-30 15:48:00
Anders Klasson
Alla invandrare är inte skyldiga,men
det är lika sannt att alla invandrare
inte är oskyldiga.Att Svenska Folket
mer tror på invandraren i detta fallet
är ju för att Folket helt tappat
förtroendet för pamparna i
Socialdemokratin varav Agneta Sjödin är en av dom. Det är ju
sossarna och Folkpartiet som inledde det hela som skapat det
mångkulturella helvette Svenska
Folket lever i, inte dom Iranier som
arebtar som dörrvakter och har kompisar som ev röstar på SD.
Inlägg #8: Postat: 2006-03-30 15:50:00
Anders Klasson
Alla invandrare är inte skyldiga,men
det är lika sannt att alla invandrare
inte är oskyldiga.Att Svenska Folket
mer tror på invandraren i detta fallet
är ju för att Folket helt tappat
förtroendet för pamparna i
Socialdemokratin varav Agneta Sjödin är en av dom. Det är ju
sossarna och Folkpartiet som inledde det hela som skapat det
mångkulturella helvette Svenska
Folket lever i, inte dom Iranier som
arbetar som dörrvakter och har kompisar som ev röstar på SD.
Inlägg #9: Postat: 2006-03-30 18:55:00
Biff
Så, invandrare har inte bara ett annat språk utan även ett annat kroppsspråk. Blir till att lära sig två språk för dem som vill kunna kommunicera då. Ingen har sagt att invandring är enkelt.
Inlägg #10: Postat: 2006-03-30 22:08:00
Calle Z
Vem har fördomar? "Precis som Anna Sjödin, är den svenska kvinnan expert på att se oskyldig ut". Slut citat. Snacka om att ha fördomar.
Inlägg #11: Postat: 2006-10-31 21:21:00
Love
BB, du kommer ALDRIG att framstå som ett oskyldigt offer, sluta belasta sourze med inlägg vars enda syfte är att framställa dig i bättre dager.
Du själv, med dina vidriga brott, har i högsta grad hjälpt till att forma de fördomar erfarenheter, som svenskar har gentemot invandrare från vissa delar av världen.
Laddar...