|
Inlägg #1: Postat: 2001-07-27 11:40:00
|
|
suz |
this reminds me of when some "old ladies" were to sit and check names of horses within the swedish horse racing, they had a list of names that were a no-no and they shouldnt contain commercial names,,then BIGGUS DICKUS came in as a name, and they didnt know what it meant so they said yes to that name,,still smiling when thinking about it,, yes we do have a english day today,and it is faster to type in english,, :
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-07-29 00:37:00
|
|
christer kyreus |
heja, kajsa! keep on, keep on
-crille
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-07-29 21:26:00
|
|
Per Poulsen |
Det du tar upp är viktigt. Om någon annan än skribenten skulle sätta rubriken, så skulle sourze förlora en stor del av sitt värde. Så länge rubriken är beskrivande för innehållet så måste den få stå kvar. Sedan är det väl upp till oss som läser och skriver på sourze att vara selektiva utifrån vad vi själva önskar.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-07-31 19:28:00
|
|
Stefan H |
Jag håller med dig till fullo.
Du verkar gilla att skriva. www.elakpistol.com kanske är något för dig.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-08-05 09:54:00
|
|
John jensen |
Jag har sett och kommit fram till att det som läses mest, har rubriker som "vill du knulla med mig ikväll", "superfitta" osv. Det lustiga är att under rubrikerna döljer sig ofta antisexism. Läsaren får inte valuta för rubriken om den nu alls handlar om k., s., f., ja det vete fasen. Vad är nästa steg för att locka läsare och tusenlapparna. Rubriker som, Jag har mördat en pedofil, eller, Knullade med min hund i morse, med underrubriken, skönare än med min man.
|
| |