Whildes virala vansinnigheter

Den här tråden diskuterar artikeln Whildes virala vansinnigheter.
Inlägg #1: Postat: 2006-03-07 18:29:00
stålis
Tror du verkligen ngn orkar läsa el. fatta Whildes artiklar?
Inlägg #2: Postat: 2006-03-07 18:31:00
stålis
Imponerad dock av mängden artiklar Whilde producerar. Har han gratisabonnemang? Har Ramona det? Att Butt har det utgår jag från!
Inlägg #3: Postat: 2006-03-07 18:32:00
Janne B
Som alla genast förstod, utom jag, så har virala med virus att göra.Jag blir så förbenad då jag ej förstår, så jag slog upp det. Nu ska jag passa mig för blödarsjuka/feber och liknande.
Inlägg #4: Postat: 2006-03-07 23:26:00
Stefan Whilde
Eftersom Michael envisas med att ge mig 15 minuter i rampljuset, helt i enlighet med Andy Warhols teser om kändisskapets perukformade ytlighet, på grund av en text som är mer eller mindre självklar i femtio procent av världsbefolkningens ögon, måste jag förstås svara honom. Svarar gör jag under kommentarer till ”Herpes smittar inte”.
Inlägg #5: Postat: 2006-03-08 10:17:00
tomster
Ja, smittkoppor dödade 2 miljoner varje år - men de som inte dog, inte blev smittade osv, hade de inte bättre immunförsvar? Alltså, vaccinering och sånt räddar liv, det är bra MEN generös antibiotikaanvändning t.ex. har skapat mer livskraftiga bakterier vilket kanske är sämre i längden än att folk dog av klena bakterier? Homeopati tror jag inte ett skit på för övrigt.
Inlägg #6: Postat: 2006-03-12 10:25:00
PB
Jag är inte särskilt imponerad av Michael Lundahl korståg för vaccinering och läkemedelsindustrin. Om du kände till SV40 Simian Virus 40 och de senaste årens upptäckter av detta vaccinrelaterade virus i cancertumörer, då skulle du med respekt hålla käften. Sedan är vaccin i sig ett angrepp på immunförsvaret, att du "immuniserar" mot ett virus är inte konstigt, men du kan störa immunförsvaret i övrigt och göra dig mer mottaglig för andra sjukdomar med dödlig utgång.
Laddar...