|
Inlägg #1: Postat: 2006-02-13 14:06:00
|
|
Janne B |
Jag hör nog till det gamla primitiva samlarsamhället.Jag har fotograferat i exakt 50 år och har säkert haft 10 kameror som efterhand blivit omoderna.Hur många tusen bilder kan jag ha tagit, som nu finns i snygga album ellert bara i skokartonger? Ett helt onödigt samlande för min vuxna barn är nästan helt ointresserade av dem. Mina barnbarn kommer aldrig att fråga efter mitt fotografiska livsverk. Borde jag inte ha kunnat räknat ut detta redan för 30 år sedan?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-02-13 14:09:00
|
|
Janne B |
Min pappa f 1902 började fota på glasplåtar redan 15 år gammal.Jag har ca 100 av hand bilder varav många är sensationellt bra. De är extra värdefulla för att de är få och att han var så tidigt ute. Men jag tillhör massproduktions-generationen. Det är skillnaden.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-02-16 11:34:00
|
|
Per W |
Bara två kommentarer denna gång också, leder inte det til viss eftertanke Uno?? Det krångliga återkommande budskapet och resonemanget når inte fram. Variera och förenkla.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-02-16 12:13:00
|
|
Janne B |
Evangelisten mm Billy Graham har flera ggr sagt att förstår inte en tolvåring vad jag säger så har jag misslyckats. Följaktligen har han hela livet sett fyllda idrottarenor där han predikat. / Här på Sourze gåller nog att kan du inte fånga läsarens intresse med de fem första raderna, så slutar denne att läsa snabbt., det är kört. Det är aldrig fel att lägga sig på den nivå som läsare lyssnare kan förväntas vara på.
|
| |