|
Inlägg #1: Postat: 2006-02-12 22:06:00
|
|
Janne B |
Cim. Mycket läsvärt. Du vet att jag hör till supportrarna. Jag får inte till din sista mening riktigt. För mig fattas ett ord i meningen för att jag ska få full förståelse. Kan du kika på det?/ Jag har i dag ett slarvfel på mitt Godsmagasin/ Må väl!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-02-12 22:52:00
|
|
Sunny |
Oerhört gripande: En stark 5:a!
Jag känner så väl igen mig men det du kallar dimman var/är hos mig mera som en glaskupa. I kriser glider jag in i den för att klara mig.
CIM: ALLA förtjänar lyckan o du kommer att få den !!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-02-13 10:35:00
|
|
Ramona Danlen |
Hej Cim. Om det är någon tröst för dig så är det ålder som ger dig stabilitet. Jag känner det tydligt nu vid femtio. När jag var 20 -30 hade mer känslor än jag kunde hantera.Hat,kärlek, sex jag visste inte vad som var vilket ibland. Men att du kommer till lyckan är jag övertygad om. För du vet vad den är.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-02-13 19:19:00
|
|
G.J.C |
"May the force be with you."
Bra text!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-02-13 19:41:00
|
|
steno |
Kärleken är en stark kraft som är värd tacksamma tårar. Men än mer är att styra sitt eget liv. Inte bara hoppas på ett lyckligt tillfälle att man träffar någon, att någon styr ens liv rätt. Du är drottning över ditt liv som är just nu!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-02-14 14:29:00
|
|
Mysan |
Exakt! Precis så är det! Kan snart inte ligga´med män längre för jag vet exakt vad som händer efteråt.Nej men jag måste leta efter den rätte.NBej jaghar fått flickvän nu.Nej jag är inte intresserad.Snart märker man att alla byter partner hela tiden snabbareän du säger halvsju.Viket är sorglig utveckling i storstan.Om alla sätter på alla till slut så finns det ingen tvåsamhet kvar!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-02-14 21:09:00
|
|
Anna Drangel |
En modig text från hjärtat Cim. Kärleken är stor och det gäller att omfatta sig själv i den!
|
| |