|
Inlägg #1: Postat: 2006-01-15 16:28:00
|
|
Franklin |
Lite märklig och fånig text faktiskt. Tror inte att den här sortens utspel precis gynnar din sak. Hade jag varit som du hade jag legat jävligt lågt och varit 100 seriös i så många sammanhang som möjligt.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-01-15 16:45:00
|
|
Janne B |
En person som gjort åtta resningsansökningar vill jag ta på allvar. BB måste anse sig ha goda möjligheter att vinna annars skulle han inte ge sig ut i den oerhörda kallblåsten igen. Jag kan inte veta något i sak men anser att BB ska ha möjlighet att strida för det han anser vara rätt. Motparterna har samma chans.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-01-15 18:52:00
|
|
Sunny |
Hejja Billy! Jag hör till de som redan när det begav sig var övertygad om att du borde ha friats. Jag hoppas det går vägen nu. Att vara taskig emot sina medmänniskor som jag anser du var då kan både killar o tjejer vara men det är inte kriminellt: vem skulle då gå fri?
Men visa inte staken i tid o otid: DET är inte riktigt lagligt *ler*
Kram Sunny
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-01-15 19:26:00
|
|
angus |
Om jag hade blivit oskyldigt dömd skulle de aldrig fått tyst på mig, även om jag hade kunnat vinna något på det i längden. Vad är värt att vinna om inte den respekt och upprättelse man har rätt till som oskyldig. Innan dess finns inga vinster av värde.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-01-15 20:28:00
|
|
Annika Lundgren |
Jag kan intyga att justitiemord är det mest hänsynslösa man kan utsättas för - en kraftfull koloss som fullkomligt trycker ner en människa. Skyldig eller inte är inte min sak att bedöma, men jag kan bekräfta att det är så obarmhärtigt, så obarmhärtigt att orden inte räcker till.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-01-15 21:58:00
|
|
Marcus |
Stå på dig!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-01-16 06:17:00
|
|
piabrooks |
Nu far du val anda ge dig, Billy Butt. Din text ar barnslig, illa skriven och fullkomligt irrationell.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2006-01-19 18:35:00
|
|
stålis |
5:a. Läste om Billys fall i Moderna Tider när den fanns, och den bild man tidigare fått av häxjakt på män med feministiska & post-freudianska förtecken förstärktes. Missa inte Guillou i kväll!
|
| |