|
Inlägg #1: Postat: 2001-07-13 16:35:00
|
|
Morgan |
Jag förvånas över hur hemskt och tråkigt det låter att vara ensam.
Sedan förstår jag inte hur det är möjligt att bli så isolerad som du verkar vara. jag bor viserligen inte i en storstad men tycker ändå att det brukar gå av bara farten att träffa folk. Speciellt en tänlande människa som du borde ha det lätt.
Om du inte är tillfreds med din ensamhet så gå med i en förening eller skaffa hund. Två bra sätt att träffa männsikor
mvh morga
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-07-13 21:30:00
|
|
Kajsa Kallio |
Man tar avstånd från det man själv är rädd för. De är säkert bara ett futtigt gräl från att själva hamna i din situation. Bättre att klamra sig fast vid det gamla, invanda än att konfronteras med nåt nytt, tvingas tänka och ta ställning. Eller nåt. : Ärligt talat har jag ingen aning. Det finns nåt som heter vanligt folkvett och jag tycker dina kollegor verkar lida stor brist på det.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-07-15 18:57:00
|
|
Malin |
Ensamhet är nog ett större problem än vad man tror, i alla fall i min ålder tonåring. Ensamhet är ju det som du beskriver i artikeln, men det finns även många som har massvis med vänner men ändå känner sig otroligt ensamma. Fast den ensamheten skulle det behövas ytterligare en text för att beskriva.
Hur som helst, finns de många ensamma människor så borde de ju kunna hitta varandra...
|
| |