Inlägg #1: Postat: 2001-07-04 15:26:00
|
suz |
klipper som vanligt i texten,,och svarar efter klippet:
Var, i modebraschens virtuella värld, finns bilden av en kvinna som tänker, känner, har åsikter och vägrar ge efter för ett skönhetsideal som ingen lyckas leva upp till? Var finns cybervärldens Astrid Lindgren, Moa Martinsson eller Fredrika Bremer, eller varför inte Suzanne Eklund, Kajsa Kallio eller Belinda Olsson?
vad vet du om jag är snygg eller inte ? kämpar som en niding med att vara vacker, jag skojar :
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-07-04 15:41:00
|
christer kyreus |
WHAT´s NEXT???????
Bra text, Per. Hälsning från
hängmattan.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-07-04 16:04:00
|
Jacob Åström |
Bra text! Men du glömde nämna vart cybervärldens svar på Jacob Åström finns. Jag kan berätta: Lara Croft. Vi är nämligen ganska lika.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-07-04 16:16:00
|
Joakim |
Det skulle iof kunna vara bra i längden. Kanske kan vetskapen om att det är just en overklig figur skapad i en dator göra att många inte längre tar det på allvar utan skapar sig egna ideal!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-07-04 20:00:00
|
Kajsa Kallio |
Jag är stolt och hedrad över att vara nämnd på samma dag och dessutom i samma text som alla de starka och häftiga kvinnorna. Alla de ANDRA starka och häftiga kvinnorna, menar jag. ;
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-07-08 12:19:00
|
Lizette Julien |
Detta har vi hört förut. Det gamla dravvlet om att unga snyggingar exploateras i modebranschen.
Om Per Poulsen visste vad jag fick betalt när jag ställde upp i en modetidnig, skulle han inte tjafsa så mycket.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-07-08 14:55:00
|
Ramona Danlén |
Utan konsumentIngen produkt.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2001-07-10 01:39:00
|
christine |
Vet du....dom finns inte...dom håller till i en annan dimension, alla dessa "verkliga" kvinnor...med eller utan celluiter, sysslar dom och pyssl.ar dom med något som kallas "systerskap" och som egentligen inte existerar!!! Där har du rubb och stubb. Förtvivlas ej, bättre tider kommer, tro mej!
|
|