Inlägg #1: Postat: 2005-10-18 20:57:00
|
MdaG |
Tråkigt att fler och fler verkar bli sjuka på ett eller annat sätt. Undrar hur det ser ut om 20 år då troligen? alla pengarna är slut...?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-10-18 21:38:00
|
Sunny |
Bra skrivet ÅSA: Jag har tillbringat många år med dolda sjukdommar så jag vet hur det kan kännas. Försök att låta andras oförstående bli deras problem: I de fall man förklarat så har jag bara goda erfarenheter av folks hjälpsamhet.Till slut hinner åldern i kapp dig men det är en dålig tröst i din ålder*ler* Jag är ju inte ens där själv ännu.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-10-19 12:03:00
|
svedan |
PRO-träsket? Tack vare dem kan du vara hemma med pension trots din ringa ålder. Pension som du inte själv hunnit betala in så mycket till. Var glad att vi i träsket finns istället, annars hade varken du eller vi fått en krona.
Trist gnäll.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-10-19 14:28:00
|
Chris.X |
Åsa: Precis som Sunny skriver, försök att göra andras oförstående till deras problem. Det är inte alls så lätt som det låter, jag vet. Har själv en åkomma som vissa människor är totalt oförstående för. Det är skitjobbigt att bli anklagad för någonting man inte rår för, men som sagt, det kommer alltid att finnas massor med oförstående människor överallt. :o/
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-10-22 13:57:00
|
Stig |
Låt din ena åkomma kåt synas i lika hög grad som den andra som du inte namnger så kommer du nog att få positivare blickar på dej.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-10-24 10:49:00
|
Trygg-Björn |
Tänkte fika med dig när jag va i Ume förra veckan Skrypa men du fanns inte på xx... tom_44 well - shit happends...
|
|