|
Inlägg #1: Postat: 2005-10-11 18:15:00
|
|
Mysan |
I dag när jag satt i en gymnasie skolas luchmatsal så galla likadana ut.Alla vägde max 45kg. Alla såg ut som Paris Hilton.PÅ mtv är det nästan bar svarat hoppande män och svarta tjer i 40 kg s klassen.Varför har det blivit så ? Högsta status är att ha en blondin gärna liten.varför är det så ? Ser aldrig tjockisar eller brunetter i Hollywood.Killarna får alltid väga hur mycket de vill.Inom porr är det blondiner.Varför ?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-10-11 22:14:00
|
|
bloggeri |
Men snälla nån, i detta land är sexuella preferenser och stora bröst på tjejerna mycket viktigare för att nå framgång än kunskap, erfarenhet och hårt arbete är. När alla ser likadana ut och kan knulla sig själva har vi nått skapelsens höjdpunkt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-10-13 09:51:00
|
|
Skåneman |
Det du skriver om är den totalt genomkommersialiserade delen av musikbranschen, dvs. popartister som ligger på stora, multinationella bolag o. vars musik i princip enbart riktar sig till en tonårspublik. I marknadsföringen av denna musik är utseende o. image mycket centralt, många gånger viktigare än själva musiken. Men det finns en enorm värld av musik utanför smörjan som pumpas på MTV.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-10-14 10:52:00
|
|
megaman |
Nu är det väl så att utseende och talang till vis del är subjektivt, men om vi förutsätter att det i huvudsak är objektivt så ligger det ju faktiskt till så att skivbolagen inte direkt behöver välja mellan utseende och talang, utan det kan få båda två.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-10-14 11:46:00
|
|
Leif-Arne |
Jag lyssnade precis på Allan Edwall, hans samlade verk finns på cd box. Med tiden kommer han att få den uppskattning han är värd som visdiktare. Fullt i klass med CW med flera. Talangen var oomstridd, utseendet mer personligt än snarfager.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-10-14 23:49:00
|
|
Sunny |
Jag lyssande till en duett med L.Armstrong o Ella F nyss: vilka artiser! Bessie Smith o Billie Holiday ja alla jazzens o soulens legender: inte en enda av dem hade klarat dagens utseendefixering!
Arma ungar!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-11-14 00:29:00
|
|
west-d |
Att det oftast är blondiner i porrfilmer beror nog på att det är vad tittarna vill ha & säljer bäst.
|
| |