|
Inlägg #1: Postat: 2005-09-28 16:01:00
|
|
Chris.X |
Första halvan i artikeln är bra och träffsäker, sedan händer något. Sedan börjar du moralisera. Snälla, kan vi en gång för alla SLUTA att moralisera vad andra människor gör med sina kroppar? Natacha och merparten av alla andra tjejer med silikonbröst är förhoppningsvis medveten om biverkningarna och riskerna. Det är inte vårat beslut om dom ska göra en operation eller inte.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-09-28 16:15:00
|
|
Villon |
Det är långt fler än bara unga män och gamla gubbar som tittar. Du är så gräsligt sexistisk. Unga flickor, tjejer, kvinnor, tanter, alla kvinnliga åldersgrupper är sååå duktiga på att glo, fånstirra, blänga och bedömma varandra. Förvisso oftast för att hitta fel på andra, men bröst bedöms och lår och ben och storleken och utseendet på blygdläppar och fan vet allt, så att inte ens en dövblind missar de knulliga undertonerna.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-09-28 17:22:00
|
|
Nähädu |
En typisk gnällartikel. Att tjejer förstorar brösten, taggar sig med sunkiga tatueringar eller vad annat som helst med sin kropp är var och ens eget ansvar. Vad vill du ha sagt?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-09-28 21:21:00
|
|
Biff |
Kvinnor ska göra det de är bäst på: vara snygga. När de börjar pladdra och försöka vara smarta, i tex sådana här texter, blir det bara massa tjat som är trist och som man får ont i huvudet av. Vad ska man med kvinnor till om de bara gnäller? Då är det bättre med silikonbröst, även jag inte är så förtjust i dem heller.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-09-28 22:54:00
|
|
ellinor |
Heja på!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-09-29 08:51:00
|
|
Tarja |
Naturligt är bäst! Såvida inte brösten är så små, eller så stora att bäraren lider psykiskt-fysiskt av det. Är det inte mångfalden som berikar? Ska vi gå omkring som Barbie-dockor allihop, för att behaga männen? Tjejer, i så fall lurar ni er själva!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-09-29 19:35:00
|
|
Mysan |
Själv har jag stora bröst och om jag kunde skulle jag ta bort mina.Fattar inte varför alla silikon bimbosar förstorar brösten?Man kan nästan aldrig handla kläder man vill ha tack vare brösten.Men märker även att man måste vara smal i storstan alla ser likadana ut och har samma kläder .Tråkig utveckling.Har aldrig sett det i andra länder.
|
| |