Alltid artisternas fel i bråken med Bert Karlsson

Den här tråden diskuterar artikeln Alltid artisternas fel i bråken med Bert Karlsson.
Inlägg #1: Postat: 2005-08-31 18:38:00
Janne B
Jaha du Billy Butt. Nu har du gjort livet besvärligt för mig för efter första genomläsningen så tycker jag rätt bra om berättelsen. Du beskriver Berts många goda och svaga sidor som du sett dem under många år. Det verkar som om du ärligt tycker om honom.Det ser ut som om Ni båda klarat ömsesidigt "ovett" och gått vidare.
Inlägg #2: Postat: 2005-08-31 20:41:00
Lars Nilsson
Någon mer än jag som tycker att Bert Karlsson och hans verksamhet är totalt ointressant? Är man elitist då?
Inlägg #3: Postat: 2005-09-01 06:24:00
Sj
Kanon! Säger bara det.
Inlägg #4: Postat: 2005-09-01 06:24:00
Sj
Kanon! Säger bara det.
Inlägg #5: Postat: 2005-09-01 10:44:00
Janne B
En berömd man i Skara började skälla på mig väldigt för jag hade klantat till det med min parkering.Där jag manövererade vid berömd Domkyrka för ca 20 år sedan ropade han såna saker som klant och skit samt några dialektord som jag inte förstod.Så drog han iväg med stans häftigaste Saab.Om han hade hamnat i diket uppåt Tiveden hade jag dragit upp honom med min Cittra, med ett varmt leende. För han hade kanske rätt..
Inlägg #6: Postat: 2005-09-03 14:44:00
Anastasia
Det kan nog stämma att det är artisternas fel, om man väljer att se det så, men jag tycker bråken säger en del om Berts sätt att hantera konflikter. Lite smidighet och respekt kanske hade varit bättre?
Inlägg #7: Postat: 2005-09-05 01:05:00
Lena Katharina
"Det är aldrig ens fel, att två trätar" Ett gammalt "svenskt" ordspråk som nog glömdes bort i ivern att leverera ännu en "jag kände lassie-artikel";
Inlägg #8: Postat: 2005-10-25 22:57:00
åldringen
Även om det nu vore sant att Bert "skapat" många artister så äger han dem inte. Att vara bitter för att de velat fortsätta utan honom, tycker jag är lite otacksamt. Nog har DE tjänat pengar på honom vilket ofta påpekas i medierna, men HAN har också tjänat pengar på dem, vilket man inte borde glömma bort!
Laddar...