Inlägg #1: Postat: 2005-09-04 18:16:00
|
Inger Olsson |
Underbart att läsa ett äkta kåseri med ett dessutom djup, som berör. Berättandet flyter, färgar över till nästa stycke...
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-09-04 22:32:00
|
Sunny |
Så roligt att få läsa denna nya text av dig!! Du skildrar det hela så att man tycker sig ha varit med. Jag delar din passion för Nild Ferlin o även jag har fyllt i mitt vita arkiv. Igen begravning här heller men en minnesstud bland de som vill! De kan läsa poesi o sjunga.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-09-08 15:09:00
|
steno |
Du har utvecklat ditt plitande så att man tänker på Slas och det är fint beröm. Mina erfarenheter på skridskobanan gjorde att jag aldrig åkt skridskor sen jag var 14. Jo en gång när jag skulle visa sonen, ishockeyspelare att jag kunde
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-09-08 15:46:00
|
Janne B |
Ja tänk vilken fin berättelse du bjuder på. Så fint flyt från stycke till stycke. Då får det att hänga ihop. Du bjuder på en tidsanda som jag känner igen och bjuder sedan på Ferlins finaste strofer...
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-09-08 16:40:00
|
StaffanH |
Ännu en underbar berättelse från dig. Trots tidsspannet hänger allt ihop helt naturligt från början till slut. Det är få förunnat att klara av det och få det att hänga ihop och bli bra. Önskar dig och hustrun en skön vistelse i solen och ser fram emot fler berättelser när andan faller på.
|
|