Inlägg #21: Postat: 2005-08-27 13:44:00
|
Lena Katharina |
Inte trängd? Var kommer i såna fall kommentarer som "ägna dig istället åt din feministisk skit" ifrån?
När argumenten tryter kan man ju alltid vräka ur sig lite ovidkommande, förhoppningsvis sårande, kommentarer. Du är en låg och dålig debattör, Butt. Fast det visste du nog sedan innan.
|
|
Inlägg #22: Postat: 2005-08-27 13:51:00
|
Inger Olsson |
Billy: Du skriver: "...men nu råkar Emilio inte vara någon gangster utan han är en invandrare som är född under solens heta och har det temperament som jag skriver om. Han , liksom många andra invandrare av sydländsk härkomst bör ta lärdom av vanorna i sitt hemland Sverige."
|
|
Inlägg #23: Postat: 2005-08-27 13:53:00
|
Inger Olsson |
Du jmf engelsmän och irländare och menar att de även är födda under "solens hetta". Har man stött på dem så vet man hur de ser ut. Oftast bleka i hyn, lätt rödhåriga och fräkniga...
Dessutom är du fördomsfull i ditt påstående ang. d ö d s h o t.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2005-08-27 13:53:00
|
Inger Olsson |
Det exempel du tar upp med ditt svenska ex är för mig en obetydlig, snarare fjollig sak. Om en man som säger jag VILL inte gå på fest. Sen GÖR han det ändå... Vad är poängen? Gnällig man? Eller vad?
Vad har det med dödshot att göra? Jag skriver utifrån erfarenheten: blanda inte koddar med morötter. Ty det blir inte ens päron av det.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2005-08-27 13:54:00
|
Inger Olsson |
Förtydligande: Fördomsfull i ditt påstående om sydeuropéer och dödshot.
|
|
Inlägg #26: Postat: 2005-08-27 14:39:00
|
Billy Butt |
Ni två Inger & Lena Katarina Nio bör gå med i Fi Feministisk initiativ Då kan ni få lite uppmärksamhet och sen försvinna med en pang! Jag orkar inte ägna mig år er. Vi har för olika uppfattningar. Du L-K är ju lika oförskämd själv!Kasta inte sten i glashus!
|
|
Inlägg #27: Postat: 2005-08-27 14:41:00
|
Billy Butt |
L-K Låt oss få se att du, som tycks veta allting, skriver en egen artikel här på sourze. Gör det om du kan ... eller törs.Möt mig i en artikel. Vågar du? Jag tvivlar på det. Gud va patetiska en del kan vara.
|
|
Inlägg #28: Postat: 2005-08-27 14:42:00
|
Billy Butt |
Eller kanske jag ska skriva en artikel om Lena Katarina - gå igenom alla dina kommentarer här på sourze och analysera dig.... passa dig vännen!
|
|
Inlägg #29: Postat: 2005-08-27 14:52:00
|
Inger Olsson |
"Gud va patetiska alla kan va.."
Kom igen Billy! D e t är ju barnsligt. När du tydligen inte får rätt så blir du ju tramsig. Jag skäms å dina vägnar.
Jag förstår att du vill lyfta fram temperamentsskillnader. Känslor som är tillåtet att visa i en kultur är det inte i en annan. Således kan du i reklam från sydeuropa se tjejen ej killen! kasta glasinnehållet och killen ge henne en örfil i en kärleksballad som handlar om svartsjuka.
|
|
Inlägg #30: Postat: 2005-08-27 14:53:00
|
Lena Katharina |
Javisst, analysera mig gärna, det ser jag verkligen fram emot. Du är ju bevisligen fantastisk på att analysera. Att högläsa din analys av mig kan bli ett kanoninslag på min nästa fest :D
Jag har skrivit drygt 300 artiklar på Sourze, på den tiden Sourze höll klass. D.v.s innan såna som du blev vardagsskribenter;
|
|
Inlägg #31: Postat: 2005-08-27 14:56:00
|
Lena Katharina |
Inger, Butt beter sig som en sårad fjortonårig grabb, vars standardkommentar som verkligen har noll och intet att göra med sakfrågan är "gå med i FI då, dumma dumma ni" när man traschar hans dåliga argument. Det är inget att bry sig om, ge honom lite tid att växa till sig på. En 15-20 år.
|
|
Inlägg #32: Postat: 2005-08-27 14:59:00
|
Inger Olsson |
Men därifrån är steget långt till d ö d s h o t.
SÅ: vad är det du eg. gör i denna artikel?
Visst, om du tycker om att analysera kändisvärlden och deras privatliv så go ahead. Mitt privatliv hade inte varit lika intressant, så mig skrämmer du inte. Använder samma ställning år ut och in. Helt ointressant till och med för dig. Men jag förstår i o f s Pernilla och hennes familj OM de känner sig kränkta av din artikel.
|
|
Inlägg #33: Postat: 2005-08-27 15:04:00
|
Billy Butt |
Butt har lyckats reta upp er och därmed vunnit ett vad med vänner som sitter bredvid datorn. Ha Ha! ha en trevlig helg båda två!
|
|
Inlägg #34: Postat: 2005-08-27 15:06:00
|
Lena Katharina |
Milda tider, du blir mer och mer mogen för varje inlägg, Butt. Jag högaktar dig verkligen. Däremot måste du betala tillbaka pengarna, jag är inte uppretad, jag är road å det grövsta. Tack för underhållningen och trevlig helg, gubben.
|
|
Inlägg #35: Postat: 2005-08-27 15:06:00
|
Billy Butt |
I så fall har du inte skrivit artiklarna under namnet Lena Katharina. Sourze har arkiv med samtliga publicerade artiklar... var finns dom? Eller hittar du på kanske för att impa på mig?
|
|
Inlägg #36: Postat: 2005-08-27 15:07:00
|
Billy Butt |
Nu sticker jag på kräftskiva på skärgården och skiter fullständigt i vad ni skriver här. Gör nåt vettigt ni också. Trevlig helg.
|
|
Inlägg #37: Postat: 2005-08-27 15:10:00
|
Inger Olsson |
Jag håller på! Skriva något vettigt alltså. Sug nu inte fel Billy, ty då blir det en ny artikel ;-
|
|
Inlägg #38: Postat: 2005-08-27 15:14:00
|
Lena Katharina |
Ursäkta, men det finns få saker som är mig mindre viktiga än att försöka impa på dig. Jag finns i arkivet dock inte 300 artiklar, vilket uselt minne jag har, det är bara runt 200 såg jag. Dock inte under Lena Katharina. Det var mitt login-namn till "min sida", och är således det namn som automatiskt är mitt nick nu. Jag har inte tid att debattera med dig via artiklar, utan de få ggr jag är inne får det bli under kommentarer. Men efter jul ser det kanske annorlunda ut. So, beware my friend;
|
|
Inlägg #39: Postat: 2005-08-27 15:22:00
|
Lena Katharina |
Klart vi gör nåt viktigt! Vi försöker ju spöa finnarna i finnkampen. Hehe.
Jaja, trevlig helg och ses framöver...;
|
|
Inlägg #40: Postat: 2005-08-27 18:58:00
|
DanV |
Hur mycket vet vi om bakgrunden?
Hur många gånger har Emilio Hotat och trakasserat?
et här är KANSKE det enda sättet för Pernilla att få slut på en längre tids förföljelse.
Som förälder till deras gemensamma barn kan Jag tänka mig att Pernillas beslut att pölisanmäla måste ha varit oerhört svårt.
|
|