Inlägg #1: Postat: 2005-08-26 14:12:00
|
Lena Katharina |
"Det är bara tråkigt att dessa två annars välrespekterade personer nu ska behöva hänga ut deras smutstvätt inför hela det svenska folket när de både vet att "hotet bara är en överdramatisering som grundar sig på en vanlig svensk-sydeuropeisk kulturkrock."
Jaså det säger du, Butt. Kan du inte skriva en artikel om vilka lottonummer som kommer dras på lördag?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-08-26 14:32:00
|
Nähädu |
Jag bävade för att denna solkiga historia skulle dyka upp på sourze redan när jag läste löpet på expressen.se i morse. Det känns inget vidare att sourze hamnar i samma rännsten som slaskpressen. Hr Butts spekulationer har jag inga kommentarer till, för övrigt.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-08-26 15:20:00
|
cherri |
Vi saknar analysen om branden i Sundbyberg.
Kungens krock.
Höggravida Mette-Marit hastigt sjuk.
Carolina fick svåra ätstörningar efter 30.
Vem är hon?
Så har vi mordet i Grycksby.
Skärpning B.B.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-08-26 16:05:00
|
Janne B |
Vilken syn vi har på Sourze är den stora skiljefrågan.En del tycker det är kul med skvaller. Andra menar att S. inte ens får lika en skvallertidning det minsta.S. ska vara ett organ för rätt litterära ansträngningar, menar många. Eller ett forum för politiska och sociala dikussioner./ Vilka har rätt? Ja det kan endast redaktionen avgöra.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-08-26 17:25:00
|
steno |
Tyvärr så har också domstolar tagit hänsyn till andra "kulturmönster". Pernilla borde känna honom efter 19 år skriver du. Det är kanske det hon gör...Och brodern.Dessutom lär de vara skilda sen länge. Varför inte ge upp?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-08-26 20:26:00
|
Calle Z |
En bisarr kulturkrock! Butt har talat! Det är bara en bisarr kulturkrock. Alla infödda svenskar skall alltså veta att när en invandrare ifrån sydligare breddgrader hotar en till livet. Då är det bara en bisarr kulturkrock!? Vilket skitsnack.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-08-26 22:29:00
|
Inger Olsson |
BB: nej, det är inte barnbördshuset Jag klickade inte för att läsa om Pernilla och han ja, skit samma vem det nu är utan ditt påstående om vi "under solens hetta" inte heta?. Och då pratar du om irländare och engelsmän som om de vore sydeuropéer. De som sällan ser solen i sina resp. hemländer...
Skillnaden kan man konstatera när man möter sydeuropéer kontra irländare/engelsmän tillsammans.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-08-26 23:38:00
|
Mysan |
Jo jag hajade också till när jag läste artikeln.Man undrar vad som är ant och vad som inte är det.Tycker hela ingrosso familjen verkar ha sjuka relationer.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2005-08-27 09:50:00
|
cherri |
Kiörningsgården i Nordingrå hade besök av kinnlig kyrkokör.
Någonting för B.B. att bita i.
Expressen. De månbelysta, rädda stjärnorna, blir fler och fler enligt samma källa.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2005-09-02 20:42:00
|
Anders Klasson |
Italienare,Irländare och Svenskar
må ha olika Temperament,men vi
är alla Europee´r.Men hotas man till livet bör man nog ta det säkra före
det osäkra och ta hoten på allvar
oavsett vem eller vilka som framfört hoten, annars vill jag säga att jag tycker artikeln var intressant och lärorik,en fyra från mig.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2005-09-11 17:30:00
|
Jonas Liljeström |
Jag är böjd att hålla med. Min särbo är sk. "invandrare av andra generationen" med rötterna i Spanien, och även om det kan låta som en klichéartad generalisering måste jag säga att "medelhavstemperamentet" är fullt tydligt, både hos henne och hennes släktingar och anförvanter. Det är enbart till hennes fördel - hellre en sangvinisk/kolerisk spanska än en mesig och aggressionshämmad skandinavisk isdrottning.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2005-09-13 20:59:00
|
Enrique414 |
Ge dig! Det klart att Emilio inte tänkte mörda Pernilla, då hade ju åtalspunkten varit förberedelse till mord! Din gubbiga dumhet är helt oerhörd ibland, Billy. Du skriver att "hon kanske blev lite skraj". Vad krävs för att man ska bli åtalad för olaga hot tycker du då? Att offret blir sinnesjukt av skräck?
|
|
Inlägg #13: Postat: 2005-09-17 14:29:00
|
Anaiis |
Ja jag förstår att Billy Butt tycker det är dumt när kvinnor vänder sig till media.Jag förstår att du tycker det Billy.
|
|