Inlägg #1: Postat: 2005-08-25 03:21:00
|
CMO |
Ujejuj inte bara svält och hemlöshet ska de stackars amerikanerna hemsökas av Länk: sourze.se Nu ska hela landet gå under också. Och allt är Bush fel förstås. Kunde jag inte gett mig på det.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-08-25 10:14:00
|
Torsten |
Mycket bra artikel! Men varför är man inte längre förvånad över vad Bush kan åstakomma...?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-08-25 12:37:00
|
Leif-Arne |
Musen och elefanten möttes mitt på en hängbro: Vad det gungar sade elefanten, - jo men vi är ju två sade muse
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-08-25 13:23:00
|
Lars Nilsson |
Underbart. Sol, vind och Sverige skall klara inte bara USA:s undergång utan också hela världens energiförsörjning. Sverige skall också göra pengar på att exportera sitt energikunnande. Påminner om vänsterns tidigare tokroliga idé om att vi kunde göra pengar på att exportera vårt skattesystem.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-08-25 14:06:00
|
CMO |
Sierra Klubbens bluffkampanjer leder till ekonomisk kollaps, arbetslöshet, katastrofbränder och massdöd. Ska Bush lyckas besegra de onda miljöfascisterna innan landet går under? Länk: renewamerica.us
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-08-26 19:50:00
|
Lars Nilsson |
När man läst alla Gallagher´s artiklar frågar man sig varför han har ett så rödglödgat hat mot sitt födelseland. Själv är jag mycket kritisk mot mycket i Sverige, men något hat mot Sverige kan ingen beskylla mig för. Man kan bara spekulera i vilka traumatiska upplevelser som ligger bakom hans avsky mot allt amerikanskt.
|
|