Inlägg #1: Postat: 2001-06-15 16:50:00
|
Per Edman |
Martyrivern slår till igen. Med tanke på vad som trots allt försiggått är det inte alls konstigt att polisen ville undersöka Hvitfeldska. Jag SER er, fredliga demonstranter. Ni SYNS, okej. Så FÖRLÅT mig om jag helst vill hålla ett öga på det annalkande godståget hellre än att se ert puffande och charmiga ånglok.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-06-15 16:53:00
|
Jesper |
Med tanke på att polisen hittade bland annat slangbomber och molotovcocktails vid husransakan på Hvidtfältska indikerar att polisen agerade för fredliga demonstranters säkerhet snarare än för att provocera stenkastande skitungar.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-06-15 16:56:00
|
Jesper |
"Att kravallpoliserna från regeringen beordrats agera så våldsamt och kompromisslöst och antidemokratiskt och provokativt för att uppmuntra den våldsamma delen av oppositionen..." -låter som nassar som pratar om ZOG
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-06-15 17:14:00
|
Jörgen |
En sak jag undrar, Moa, är om du verkligen tror på det där eller om det är medvetna lögner? Demonstranternas förmåga att kalla allt för "provokationer" upphör aldrig att förvåna mig.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-06-15 17:15:00
|
Niklas |
"Vid 24-tiden på torsdagen efter en envis demonstration mot polisbrutalitet utanför skolan" läs: efter oprovocerat våld och hundratals lagbrott från demonstranternas sida.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-06-15 20:17:00
|
Fredrik Ragnar |
Kort fråga: Vilka är de "vi" som Moa representerar?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-06-18 11:04:00
|
KDL |
Du är bara för mycket!
Vem, vad, hur bestämmer när jag kan gå ut och kasta sten på de som jag tycker att jag blivit orättvist behandlad av? Kanske kan vi kasta lite sten på ditt hus eftersom ni kastade på mitt i fredags? OK!?
Ta av skygglapparna för helvete!
|
|