Asyl och enfald

Den här tråden diskuterar artikeln Asyl och enfald.
Inlägg #1: Postat: 2005-07-26 16:04:00
megaman
Ja arbetskraftsinvandring är djupt omoraliskt när man har världens högsta skattetryck och en arbetslöshet på 25. Förövrigt håller jag fullständigt med.
Inlägg #2: Postat: 2005-07-26 16:52:00
Mysan
Jepp dessutom är det ju oftast värsta ghettot som kommer.Nä gör som i många andra länder inför förbud och att man måste redan ha pengar och arbete klart innan man söker sig hit.
Inlägg #3: Postat: 2005-07-27 13:55:00
Jan Schmidt
"Flyktinghat", Lars Nilsson? Eller bara det gamla vanliga "sossehatet"? Frågeställningen bygger på ditt eget ofta förda resonemang att det man kritiserar, det hatar man.
Inlägg #4: Postat: 2005-07-27 20:42:00
Inger Olsson
Du menar att för Sverige vore lösningen att avvisa de som kommer hit med zero identitetshandlingar. Men i nästa andetag säger du: "identitetshandlingar med undantag av personer som har s k synnerliga skäl." Slut citat.
Inlägg #5: Postat: 2005-07-30 18:50:00
Anders Klasson
Kronfågel inför den muslimska Halalslakten från årsskiftet.Grejjen är att Halalslakt gäller dom kycklingar som skall gå till export, på så vis hoppas företaget Kronfågel att dom skall undgå kritik från den Svenska allmänheten.
Undrar vad djuren som skall slaktas
på det smärtsamma Halal-viset
tycker om Sveriges flyktingpolitik ?
Detta är ju konsekvenserna av den.
Inlägg #6: Postat: 2005-08-01 10:19:00
Hugo O
Ja, det här är ju EN sida av sanningen. Och eftersom det är sant så kan man ju inte bara sopa det under mattan. Samtidigt är det självklart att de som verkligen är förföljda av polis och myndigheter knappast kan knalla in på närmaste polisstation och säga "hej, jag tänkte fly landet, kan jag få ett pass?"
Laddar...