En bulle i ugnen!

Den här tråden diskuterar artikeln En bulle i ugnen!.
Inlägg #1: Postat: 2005-07-12 01:49:00
Janne B
För mig är detta ett privatbrev som borde förbli privat. Jag anser att vi behöver hålla i sär det intima, det privata, det personliga och det offentliga.Som en skala. Vårt samhälle har tappat rågångarna. Det kan inte vara vettigt att vi sitter överallt och har privatsamtal högt på mobilen.
Inlägg #2: Postat: 2005-07-12 01:49:00
Janne B
forts.Det är inte vettigt att media klär av så många som möjligt till både kropp och själ. Jag vill behålla en bit av mitt ego, min själ för mig själv.Jag är inte en allmänning som alla kan trampa in i. En bedömning mitt i natten. Men inte en dom.
Inlägg #3: Postat: 2005-07-12 09:02:00
Mysan
Ja ibland undrar man varför allt ska filmas.Men visst vore det kul att föda barn om det inte gjorde ont eller om det fanns män!
Inlägg #4: Postat: 2005-08-20 16:26:00
vanja-liten
Nä det är inte alltid vettigt att se en hel massa förlossningsfilmen pricis innan sin egna förlossning, vissa klarar det men långt ifrån alla, den inf jagkände att jag behövde läste jag mig till.
men för att lugna dig kan jag säga att jag personligen helldre är den som ligger och föder barn än den som hjälplös står brevid och ser en person man älskar ha så ont. Jag var med på min systers förlossning och det var väldigt frustrerande att inget kunna göra.
Laddar...