|
Inlägg #1: Postat: 2005-06-29 15:57:00
|
|
Lennart Ekman |
En mycket bred artikel, fyller hela sidan, men varför skall jag vänta med att bli publicerad, när medarbetarna bara öser in sina till oss dumskallar.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-29 16:09:00
|
|
Michael Lundahl |
Billy, för f-n: släpp kylskåpet!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-29 16:21:00
|
|
Nartin |
"Vad många av dem inte vet är att troligen deras barn och över 70 av Sveriges skolbarn i dag sjunger mina jullåtar vid skolavslutningar strax före jul " - det är ju den springande punkten. Om man inte vet att du skrivit dessa låtar, så är du ju inte känd för detta. Smart va?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-29 16:26:00
|
|
Anders Klasson |
Självklart har Billy Butt rätt i den här
frågan, tänk efter innan ni andra
ifrågasätter det, lite hjärngymnastik
har ingen dött av. ;-
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-06-29 16:37:00
|
|
El Guatusi |
Snacka om mediavridet samhalle! 12 inlagg 13 med det har pa 45 minuter om huruvida en person verkligen ar sa kand som han eventuellt havdar... Ar det Sveriges mest angelagna problem just nu? Da ar Sverige onekligen en lyckligt lottad nation.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-06-29 16:42:00
|
|
CMO |
Om någon undrar hur man blir "dumskalle". Enkelt: ifrågasätt bara något som BB säger, eller hans auktoritet som expert inom något område. Har BB någonsin bemött en meningsmotständare på ett nyanserat och respektfullt sätt på sourze? Exemplifiera gärna med en länk...
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-06-29 16:49:00
|
|
Billy Butt |
Alla är inte dumskallar! Men de få som är det, dyker alltid upp i samband med mina artiklar - kolla i arkivet hur många spaltmeter av goja och personangrepp Michael Lundahl har exempelvis skrivit under mina senaste tre artiklar!
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2005-06-29 17:13:00
|
|
Unto S |
Jag brukar inte kommentera dina artiklar, Billy. Jag läser då och då, men eftersom jag är mest intresserad av internationell världspolitik håller jag mig till det ämnet, mest. När jag såg i TV-tablån att Darin sjunger i Allsången tänkte jag på dig. Du skrev, innan någon knappt visste vem Darin var, att han blir en stor stjärna. Jag tänkte skriva att du hade rätt och att du har en bra ”blick” för sådant. Jag kom aldrig så långt …
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2005-06-29 17:15:00
|
|
Nartin |
Billy, jag undrar lite om detta som du skrev; "Faktum är att jag var mer känd i Sverige INNAN det som han syftar på att jag är känd för inträffade"
Hur gick det till? Glömde vissa människor plötsligt bort dig? Hur vet du det? Vad har genrerat flest löpsedlar? Ditt rättsfall eller din musik? Hur kan du skriva "faktum är"? har det gjorts mätningar på detta?
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2005-06-29 17:44:00
|
|
Billy Butt |
LÄS DETTA ALLA! Jag har nu sagt allt jag vill säga till dig Michael Lundahl och dig Nartin och några andra eventuella bråkmakare. Jag förslår nu att vi alla visar lite ansvar och går vidare och sätter punkt. Det här tjafset är tråkigt för läsarna, och dåligt för Sourze. Därmed sätter åtminstone jag punkt nu.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2005-06-29 20:09:00
|
|
Sunny |
Du får ursäkta en dumbom men innan ditt våldtäktsmål hade jag ingen aning om vem du var.
Jag har nu förstått att du sysslar med schlagermusik o melodifestivaler o sånt men eftersom det inte är "min" musik så ringer det ingen klocka! Vi är nog ganska många som har en helt annan musiksmak o inte känner till dig Billy? Vänd på det:Är man korkad ifall man inte känner till klassisk musik?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2005-06-29 21:26:00
|
|
Mysan |
Men vem är du ? Vad heter du egentligen? Du umgås ju med kändisar hela dagarna som Bindefelt.Ditt yrke v et man ju redan.Det intressanta är att man känner ju inte till några skivbolagsdirektörer överhuvudtaget.Det enda man vet är att de verkar i det tysta och tjänar gräs.varför är det så med alla rika personer?
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2005-06-29 22:03:00
|
|
Anna Li |
Självbiografi om man får döma av rubriken??
Herregud vilka ömma tår du har Billy! Nartin ställde faktiskt ett antal frågor till dig och du pratar om att han "spårat ur". Enligt din egen utsago verkar du ju få beröm och uppskattning från en massa viktiga personer, så varför gå i taket över en okänd liten kommentator??
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2005-06-29 23:11:00
|
|
AlfVerner |
Varför skrivs denna artikel?? Det är klart att Billy ska få skriva fritt och det är klart att artiklarna ska kommenteras fritt...sen är den journalistiska seden och den demokratiska regeln att LÄSARNA avgör bra/dålig, dumskalle/begåvad i de fall detta är nödvändigt...
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2005-06-29 23:27:00
|
|
Melle |
BB och ML med flera kanske skulle ta o läsa på lite om termen spegling... När man blir såhär upprörda på varandra så brukar det alltid handla om att man ser något hos den andre som man själv bär på men oftast inte vill se. Varsågoda att förneka detta nu och reta er på mig. :-
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2005-06-30 00:22:00
|
|
Andreas Viklund |
Billy, fundera på detta: Av de artiklar jag läst av dig här, har 75 handlat om sexmål och orättvisa inom rättssystemet. 20 har handlat om allmän kritik eller allmänna åsikter om kändisar och kändisskap. Övriga artiklar har varit meta-krönikor om ditt eget skrivande.
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2005-06-30 07:17:00
|
|
Per W |
Citat: "Per W ligger lågt och lyser med sin frånvaro, troligen för att jag nyss avslöjat att han är en B-journalist som utger sig för att vara vanlig läsare".
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2005-06-30 08:40:00
|
|
Billy Butt |
EN URSÄKT TILL PER W: Det var en gissning från min sida att du var journalist . Du beter dig ofta som en b-journalist skulle göra. Men det visar sig att Per W jobbar inom landstinget. Ett hedersyrke. Förlåt mig Per W! Fortsätt med det goda arbete och håll Sverige friskt!
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2005-06-30 09:56:00
|
|
Lennart Ekman |
Vilken hedersplats.
Bli inklämd mellan 2 ab B.B.s
Inlägg.
Rekommendera en vän och han/hon
kommer in och läser " dumskallarna"
på sourze skrivet av en kändis.. Då frågar dom: " Vem fan är Billy Butt?"
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2005-06-30 10:17:00
|
|
Unto S |
En sak är säkert, Billy Butt är en kändis! Eller vad sägs om att 53 855 har läst hans artikel om Darin, sedan i går kväll har det kommit nästan 100 läsare till. Är det någon annan av Sourzeskribenter som har lyckats med den bedriften och samtidigt lyckats göra Sourze bekant för allmänheten. 53 855 läsare, det är inte illa.
|
| |