Inlägg #1: Postat: 2005-07-11 10:36:00
|
Janne B |
Du har alltså försökt förklara allt detta för elever i mellanstadiet trots att inte ens Björklund förstod detta med 1,6 föräldrar.Du är nog en av de mest lärda män jag råkat på. Men du är för blygsam då du inte nämner att Ni Wase sannolikt är släkt med Wasa-ätten.//Min släkting Svante Drufs satt visst på fästning, men inte som befälhavare. Säg det med ett leende..;- JB
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-07-11 22:03:00
|
Anders Klasson |
Tycker detta PK-dravvel talar för sig
själv. Forna Svenskar har inte
slitit ut sina armar och ryggar för
att folk som heter Mohammed och
Ahmed ska ta över hela landet,sen
får Politiskt Korrekta Höginkomsttagare som ni och andra utan ansvar för Sveriges land och folk säga vad f-n ni vill.säger ni
det där till folk som bor på Landsbyggden kommer dom snart
att kasta ruttna tomater på er och
det förtjänar ni verkligen.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-07-12 08:27:00
|
Per W |
Stackars Anders Klasson! Hans renrakade huvud förstod inte Wases glasklara och logiska resonemang.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-07-12 11:12:00
|
megaman |
Vi är alla afrikaner, fast egentligen kan man överhuvudtaget tala om mänskligheten som en art? När vi egentligen egentligen är chimpanser..eller ändra på det egentligen är vi nog dinosaurier. Jag menar, nog har vi alla sett en och annan skräcködla, kanske tom delat säng. Frågan är om det inte är dags att vi dinosARIER börjar bejaka vårt arv? Om jag får två söner skall det heta dino och denver.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-07-12 12:05:00
|
Nähädu |
En mkt,mkt bra artikel. Kanske den bästa jag läst på sourze? Tänk om det synsättet kunde marknadsföras på allvar. Man slår undan dumhet och okunskap med bra argument. Jag förstår att rasister kliar sig bekymrat på skinnhuvudet när de läser detta.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-07-12 15:52:00
|
Anders Klasson |
Åk ut på Landsbyggden med era
galna PK-teorier teorier och presentera dom
där så får ni se vad ni får för svar.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-07-12 18:32:00
|
Jonas Liljeström |
Tack för en utomordentligt bra artikel! Jag tror att vi alla då och då behöver påminnas om att nationell och etnisk tillhörighet i grund och botten är mycket relativa begrepp, och att alla människor i grund och botten är produkten av en etnisk blandning, om man gå tillräckligt långt tillbaka i tiden.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-07-14 00:29:00
|
Calle Z |
Skall man skratta eller skall man gråta? Eftersom vi alla är invandrare i Sverige, då är det tur för invandrarna som har behövt fly ifrån sina länder där alla också är invandrare att invandrarna i Sverige kunde erbjuda invandrarna ifrån deras länder där alla är invandrare en trygg plats i Sverige. Men då kan vi ju inte kalla de för invandrare? För alla i Sverige är ju invandrare. Så kort och gott så hjälper vi invandrare andra invandrare.
|
|