|
Inlägg #1: Postat: 2005-06-16 15:27:00
|
|
Janne B |
Är denna artikel avsedd att höja tidningens anseende eller att spela upp helt privata känslor, frågar jag båda debattörerna?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-16 15:58:00
|
|
Billy Butt |
HERREGUD Michael - Allt det där i din artikel hade du kunnat säga i två korta stycken. Jag måste ha slagit en känslig punkt! Nu tycker jag att vi lägger ned det här. Lycka till med dina artiklar som jag gärna läser i fortsättning - och jag föreslår att om du läser mina att du tänker efter innan du kommer med flera personagrepp såsom de som började detta ordkrig! Lycka till. BB
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-16 19:10:00
|
|
NisseO |
Äh, va f-n. Kan ni inte bara mejla varandra istället för att fjanta så här. Det känns rätt jobbigt att en gång i månaden behöva höja Sourzes anseende alldeles på egen hand från personangreppens och inskränkthetens träsk.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-17 13:24:00
|
|
Anna Li |
Jag tycker det här var en riktigt bra artikel. Visst är BB:s artikel om dig i stora mått en projektion av hans egna egenskaper. Riktigt så otadlig som debattör som du vill själv beskriva dig som är du kanske inte heller. Och jag håller inte med dig i din ingenjörsmässiga inställning att enbart logiska detaljargument är intressant. Känslor och sammanhang är det också.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-06-17 14:03:00
|
|
Davido |
Bara för att man protesterar högljutt när man blir anklagad för något så behöver inte det betyda att anklagelsen är på det minsta sätt sann.
|
| |