Inlägg #1: Postat: 2005-06-14 13:30:00
|
Michael Lundahl |
Å hej så vände Billys kappa igen! Ena dagen är Sverige rättsrötans land #1 som fäller oskyldiga på löpande band... nästa dag så är det skandal att man inte fäller för våldtäkt trots att bevisningen är icke existerande... och sedan vänder det igen och så är vi tillbaks till att fängelserna är fulla av män oskyldigt dömda för sexbrott. Det är nästan så att man börjar undra om inte flera personer delar på inloggingsnamnet "Billy Butt".
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-06-14 13:57:00
|
Per W |
Oj oj oj, vilket spekulativt snömos.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-06-14 15:44:00
|
Stig |
Tror du verkligen på allt du skriver ? Och nu har du träffat ytterligare en kändis.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-06-14 16:07:00
|
AlfVerner |
Det kan hända att du träffat "Jacko" och "OJ", men du har aldrig träffat MIG och det placerar dig tyvärr i korpserien. Men kämpa på, förr eller senare kanske det dyker upp något namn som åtminstone spelar i division 6.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-06-14 16:47:00
|
Stig |
Förstör inte Sourze rykte med alla dessa fantasier om rätt och rättvisa.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-06-14 16:50:00
|
Lennart Ekman |
Ovan, nybörjare, som jag är, upptäcks nya användbara saker i min Mac. Igår fann jag iTunes. En sorts grammofon. Spelade in ett spår, tryckte på repetera.
Nu spelar den samma, i ett kör. Ungefär som B.B.,s inlägg.
Samma text, samma melodi, det är bara namnen, som växlar
Inte ett dugg förvånad, att B.B.s analys om den frikände J.s öde skulle passera alla inlägg, vilka står på kö.
Men det mest förvånansvärda är. Blev verkligen O.J. chockad ? Det skulle inte mycket till, i så fall.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-06-14 22:30:00
|
Billy Butt |
Häromdagen fick jag ett mail ifrån en kille som brukade skriva elaka kommentarer till mina artiklar ungefär som ni härnedan Hans bror hade just gripits för en falsk våldtäkt. Plötsligt var det allvar. Han ville ha råd. Det är först när det händer en själv att man fattar vad jag skriver om. Jag förväntar mig inte att ni andra begriper... tills det händer er!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-06-15 09:16:00
|
Stig |
BB överdriver nog sin egen betydelse liksom den präst som skrev i Sourze för några år sedan. Bitterhet och avundsjuka speglar det han skriver och i sin självupptagenhet fortsätter att att tugga sina teser i det oändliga. Lkiksom prästen- va han nu hette.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2005-06-15 10:17:00
|
pUs |
Billy, problemet jag tror många upplever med dina artiklar är att du nästan alltid återkommer till din dom och det du var med om. Självklart ska man skriva om det som angår en själv, men du kan faktiskt bli lite tjatig ibland. Absolut inget illa menat, bara en helt ärlig observation.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2005-06-15 14:58:00
|
Mysan |
Själv tror jag OJ och Jacko är skyldiga.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2005-06-16 00:02:00
|
badanaken |
hur okar ni hålla på! ni liknar politiker. mycket pajkatning liten verkstad. låt var och en skriva vad den vill och har ni klagomål framfør dom istællet før att snacka en massa skit. det finns ju alltid lunarstorm.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2005-06-16 21:18:00
|
Inger Olsson |
Billy: Med risk för att kallas ett påhäng - en böld i arslet - vill jag ställa en mycket konkret fråga och då med anledning av bl a denna artikeln, i vilken du skriver: "Innan man vet ordet av så blir det rök utan eld av situationen. Det hände i mitt fall, det hände i Rederiet-skådisens fall och det hade utan tvivel hänt i Jackos fall i fall han varit svensk."
|
|
Inlägg #13: Postat: 2005-06-18 20:14:00
|
colin |
OJ hade nog blivit dömd i Sverige säger du.Ja han hade nog blivit dömd av alla möjliga jurys utom den han fick.Att han blev frikänd enhälligt och därför inte behövde riskera en ny rättegång var ju rent chokerande om man följt rättegången och som jag bodde i USA på den tiden.Om man tror att OJ var oskyldig kan man ju lika gärna tro på tomten.Till och med hans största supportrar har ju vänt sig ifrån honom när foton på skor och kvittion på handskar dykt upp efter rättegången.
|
|