Feministerna var inte först, del 1

Den här tråden diskuterar artikeln Feministerna var inte först, del 1.
Inlägg #1: Postat: 2005-06-02 10:45:00
Krillle
Bra jämförelse :
Skillnaden är att i det här fallet är det halva Sveriges befolkning som kommer råka illa ut om radikalfeministerna får som de vill, vilket lyckligtvis gör det oändligt mycket svårare att genomföra än narkotikalagstiftningen.
Inlägg #2: Postat: 2005-06-02 14:34:00
Motsvarande
Kass artikel eftersom du bara påstår en massa saker utan att backa upp dem. Jag säger inte att du inte har rätt, bara att det vore bättre att försöka argumentera på riktigt istället för att bara spotta ur dig en massa svepande fraser om pipelines.
Inlägg #3: Postat: 2005-06-02 16:31:00
Thomas L. Aabo
Tja alkoholforskningen är väl ett bra bud.
Inlägg #4: Postat: 2005-06-02 18:18:00
Björn_T
Riktigt bra, faktiskt det bästa jag har läst om saken på länge! Att några enstaka radikal-vegan-kommunister i Umeå en och annan forskare på universiteten har lite knepiga attityder måste man faktiskt kunna ta. Däremot är det intressant att se hur lättpåverkade våra folkvalda är av lobbying, och detta gäller som du så riktigt antyder förmodligen på betydligt fler områden.
Inlägg #5: Postat: 2005-06-04 19:58:00
Friskytten
Jag ser i din andra artikel att du syftar på drogpolitiken. Det är förstås riktigt på sitt sätt. Annars är väl invandrings och integrationspolitiken den hetaste potatisen där en massa underliga fanatiker, som inte har minsta kontakt med uppfattningar hos gemene man, har pipeline direkt till regeringen. Eller?
Laddar...