|
Inlägg #1: Postat: 2005-05-23 23:59:00
|
|
Calle Z |
Det låter bra och betryggande...För det är onekligen en fråga som kan göra den starkaste personen sömnlös av förtvivlan. Du har iaf mitt fulla stöd.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-05-24 13:20:00
|
|
Janne B |
BB Grattis till ett jättefint foto som motsvarar dina fina sidor.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-05-24 13:29:00
|
|
pUs |
I teorin låter din idé bra. I praktiken hoppas jag att den aldrig blir verklighet. Redan nu står allt schlagertjat mig upp i halsen. Det är för mycket. Jag gillar inte alls vårt koncept med uttagningstävlingar, allting tjatas sönder långt innan den slutliga finalen.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-05-24 15:54:00
|
|
Mysan |
Jepp Elena och Martin var bäst! frågnaär om vi någonsin igen får se en sådan prestatons artist som Martin igen tvivlar!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-05-24 16:24:00
|
|
Janne B |
Tävlingen är för mig ett sorgligt exempel på hur sammanväxta TV och tidningarna är. Det är ofta de hetsar upp varandra till enorma överdrifter. Detta är ett skrämmande exempel. Fria media borde ju agera självständigt, jobba med olika frågor. Inte klia varandra på ryggen vecka efter vecka.Sedan är det ju hopblanbdat med statsintressen som en president kan utnyttja.Sourze är en synnerligen angenäm bekantskap som låter olika frågor få sin rättmätiga plats.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-05-24 23:42:00
|
|
David_Romell |
En fråga;
Vad var det för "dancemoves" som killarna från Litauen körde? Teckenspråk? De gav ingen röst, såklart, men iallafall ett gott skratt.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-05-25 13:14:00
|
|
Janne B |
Det är viktigt att läsa rubriker. Nu ser jag ju att där står att bästa marknadsföringen vann.Alltså den som hade mest pengar och bäst konsulter vann. Det finns ju inte tillstymmelse till en rättvis tävling i detta. Bannlys eländet.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2005-05-25 18:28:00
|
|
Linda |
En sak som du nog också noterade BB, var alla dessa trummor. De första låtarna upplevdes det med lätt komik men halvt in i tävlingen började det hela bli patetiskt när bidrag efter bidrag framfördes med diverse trummor på scenen. Nått band måste väl ha insett att det skulle vara en enorm fördel, att skippa trummeriet.
|
| |