Inlägg #1: Postat: 2001-05-30 16:28:00
|
david |
så du menar att det är bättre att stanna hela trafiken i några minuter istället för att smyga över när det är rött för gående?!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-05-30 20:37:00
|
Olle Ivarsson |
Skulle man slösa pengar på något sånt?
Nej tack, då finns det vettigare saker att lägga de 50 milj. på.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-05-31 09:52:00
|
Åsa |
Jag förstår att du själv inte cyklar. För hade du, liksom jag, cyklat tvärs genom innerstaden fem dagar i veckan i ur och skur, så hade du knappast generaliserat så om cyklisterna, och knappast nöjt dig med att kalla bilister för "en och annan flåbuse". Då hade du dessutom vetat vad du talat om. Jag hoppas att en del av de 50 milj används till att få bilister att sluta dubbelparkera på cykelbanor. Vart ska cyklisterna då ta vägen?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-05-31 11:29:00
|
Hanna |
Förarbevis för cykel??? Så löjligt, snälla nån då. Var inte så präktig Anita!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-06-06 12:42:00
|
Roger P |
Stellas stollar tar för sig allt mer. Sedan Stella Fare föste undan busstrafik och de som kör ut livsmedel till våra butiker och öl till våra krogar tar de laglösa cyklisterna för sig allt mer. Om man går med barn och hund på det som förr var en trevlig gångväg hörs det snart irriterade och irriterande pling bakom ryggen och en sressad cyklist med 18 växlar som tycker att barn och hundar bara är i vägen. FRAM FÖR KÖRKORT FÖR CYKLISTER!
|
|