|
Inlägg #21: Postat: 2005-04-28 00:05:00
|
|
AlfVerner |
18>Muhammed är enligt våra normer idag pedofil! Det var Runars åsikt! -Det är väl för fan ingen ÅSIKT, det är ju en INSIKT om den nu har täckning. VAD vill Runar uppnå med denna insikt? Vill han bygga broar, vill han skapa förståelse eller vill han förringa, förolämpa, demonisera? HUR tar Runar ansvar för YTTRANDEFRIHETEN?
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2005-04-28 00:07:00
|
|
AlfVerner |
20> Har Runar STÄRKT sina kort hos församlingen eller har man tappat förtroendet?
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2005-04-28 00:10:00
|
|
Calle Z |
Vill du att redaktionen skulle gå in och värna de intellektuellas hälsa nu? Var skulle redaktionens censurerade inlägg och deras upphovsmänn taga vägen enligt dig? Kanske ett uppfostringsläger där vi gycklare skulle lära oss att hålla käften? Ty de intellektuella sköter debatten bättre? :
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2005-04-28 00:13:00
|
|
AlfVerner |
Runar vill STÄRKA sin roll som andlig ledare i församlingen, det gör han genom att peka på en yttre fiende. Runar vill vinkas på på Café Opera, det gör han genom att flina hos Luuk. Det är nästan Gudrun Shymanklass på marknadsföringen och har inte ett djävla dugg att göra med försvaret av yttrandefriheten.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2005-04-28 00:14:00
|
|
Calle Z |
Är du arg? :
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2005-04-28 00:15:00
|
|
AlfVerner |
23> Jag har tydliggjort min bild ett antal ggr. Ta dig istället an det antal obesvarade frågor du fått tillbaka, så att du kanske lär dig något. Runar är värdelös och vegeterar på människors osäkerhet. End of Runar.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2005-04-28 00:15:00
|
|
AlfVerner |
25> Hahahaha. God natt.
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2005-04-28 00:22:00
|
|
Calle Z |
Godnatt du intellektuella man...! När man läser sådana intellektuella uttalande egen egen utsago Då förstår man att kampen för yttrandefriheten aldrig tar slut...Jag mår illa när någon har mage att utnämna sig själva som intellektuell...
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2005-04-28 00:33:00
|
|
Calle Z |
Om någon finner sin lycka i att vinka till slaskpressen framför en innekrog i Stockholm? Eller om någon finner sin lycka i att vara en intellektuell på ett debattforum på internet? Det må vara likgiltigt. Båda har samma rätt att få framföra sin åsikt och mening..
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2005-04-28 00:40:00
|
|
Calle Z |
Svar 27. : God natt...
|
| |
|
Inlägg #31: Postat: 2005-04-28 08:32:00
|
|
AlfVerner |
28>"Jag mår illa när någon har mage att utnämna sig själva som intellektuell..." -Jantelagen kallas det för. Lär dig något istället och framförallt SVARA PÅ DEBATTEN, istället för att älta en innehållslös fras om yttrandefriheten. Råttan Runar, som via skriften tydligen kan bevisa Muhammeds sexuella kärlek till barn kallad pedofili står definitivt inte upp för någon yttrandefrihet. HAN viker sig för hot och låter de odemokratiska krafterna styra åsiktsbildningen.
|
| |
|
Inlägg #32: Postat: 2005-04-28 08:41:00
|
|
AlfVerner |
Hans enda förtjänst är hans förmåga att bädda sängen till damerna och stämmer pressuppgifterna, så får han dom till att tillbe också. Förmodligen finns det något sexuellt befriande i tungomål och undergivenhet, vilket tilltalar en del damer...en primalskriksgiggolo med bibeln som verktyg. Detta gör han bra - för övrigt och i formandet av framtiden är han lika värdelös som Gudrun Shyman.
|
| |
|
Inlägg #33: Postat: 2005-04-28 10:56:00
|
|
AlfVerner |
...det är inte speciellt svårt att se bilden av hur Runars kvinnor ber framåtlutade på knä och armbågar medan Runar predikar bakifrån med ett målmedvetet klatschande från bibeln och ett tungomålsrabblande. Dock kanske det gick slentrian även i det temat, så att Muhammed behövde smädas, vilket trots allt är ett bättre alternativ än Fossmos...
|
| |
|
Inlägg #34: Postat: 2005-04-29 14:18:00
|
|
pUs |
Alf; Jag tror att du njuter av att läsa det du själv skriver. Har jag fel?
|
| |
|
Inlägg #35: Postat: 2005-04-29 19:10:00
|
|
Calle Z |
Innehållslös fras, råttan Runar, Runar är lika värdelös som Shyman etc. Svara på debatten? Det är ju du som yrar iväg i ditt hat mot personen Runar. Är du förvånad eller glad över att Runar vek ner sig? Något som jag förövrigt inte tror betyder ett smack för dessa toleranta och fredliga islamister som mordhotar honom. Tyvärr. Nä du din syn på dig själva som intellektuell ! och din syn på yttrandefrihet det talar liksom för sig själva..och inte till din fördel.
|
| |
|
Inlägg #36: Postat: 2005-04-29 19:18:00
|
|
Calle Z |
Det är sådana som dig som gör mig övertygad om att vi kommer att få fortsätta slåss för rätten till yttrandefrihet! I din uppblåsta självbild så vet du naturligtvis bäst om allt och alla. Vi andra skall hålla käft. Att du av alla tar ordet odemokratiska krafter i din mun. Det är komik på hög nivå..men det kommer du aldrig själva att förstå.
|
| |
|
Inlägg #37: Postat: 2005-04-29 21:35:00
|
|
Calle Z |
Dina svar 32 och 33 de talar liksom för sig själva..När man trodde att botten var nådd så bevisar du i dessa svar att så var ingalunda fallet!
|
| |
|
Inlägg #38: Postat: 2005-04-30 00:20:00
|
|
AlfVerner |
34>Kul notering. Jag gillar när jag är i form och det återspeglar sig i mitt flöde, en slags konstverk...Jag känner naturligtvis inte Runar, utan mediabilden, på samma sätt som det mesta annat. Klichén är däremot intressant och alla som hört Carolas tungomål i radio förstår någonting och när Agneta "erkänner" att "hon ber"...i kombination med Rådjurspedofilen Runar blir det ett mäktigt skådespel.
|
| |
|
Inlägg #39: Postat: 2005-04-30 00:27:00
|
|
AlfVerner |
35> Jag hatar alla som vegeterar. Runar är inget undantag. Ja, jag vet som regel bäst, ytterst få på Sourze tillför mig någonting med några få undantag, och detta utan politiska förtecken. Det finns några som kan ta vägen och skapa intressant retorik, tyvärr ingår inte du i den gruppen. Men jag är inte uppblåst, jag har precis den storlek som du ser. Bli inte rädd när du ser en mästarhand dansa övertangentbordet. Lär dig något istället eller bara njut. Dú får det ju gratis.
|
| |
|
Inlägg #40: Postat: 2005-04-30 00:30:00
|
|
AlfVerner |
37> "primalskriksgiggolo med bibeln som verktyg" - underbar retorik, det är annat det än Christian Luuks blöta fisar. "Runars kvinnor ber framåtlutade på knä och armbågar medan Runar predikar bakifrån med ett målmedvetet klatschande från bibeln" - Är det inte en fantastisk bild?? Det är ju stor konst om än till liten människa.
|
| |